مدیر ادبیات دفاع مقدس استان بوشهر:

شعر پایداری میراث مشترک شاعران و نیرو‌های مقاومت مردمی است

«شاعری» گفت: شعر پایداری میراث مشترک شاعران و نیرو‌های مقاومت مردمی است شاعران تلاش می‌کنند تا با بیان رشادت‌ها و دلاورمردی‌ها مخاطبان خود را به خلق حماسه‌ی ماندگار دعوت کنند.
کد خبر: ۶۰۵۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸ - 24July 2023

شعر پایداری میراث مشترک شاعران و نیروهای مقاومت مردمی است«زهرا شاعری» مدیر ادبیات و تاریخ حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: شعر پایداری میراث مشترک شاعران و نیرو‌های مقاومت مردمی است شاعران تلاش می‌کنند تا با بیان رشادت‌ها و دلاورمردی‌ها مخاطبان خود را به خلق حماسه‌ی ماندگار دعوت کنند.

وی افزود: مفهوم مقاومت و پایداری، مفهومی عام در فرهنگ ملت‌هاست و این مفهوم کاملا ارزشمند محسوب می‌شود.

شاعری تصریح کرد: از آنجا که شعر مقاومت و پایداری حاصل تعامل مردم و شاعران است می‌توان گفت مردم، به خصوص قهرمانان جنگ در طرح موضوعات سهیم و به عبارتی خود سازنده وقایع هستند.

وی با اشاره با برگزاری آئین تجلیل و تقدیر از شاعران برگزیده بیست و چهارمین جشنواره شعر استانی دفاع مقدس گفت: با حضور مدیران نهاد‌های فرهنگی و هنری استان و اصحاب رسانه از پوستر بیست و پنجمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس رونمایی می‌شود.

مدیر ادبیات و تاریخ حفظ آثار دفاع مقدس افزود: از دو عنوان مجموعه شعر دفاع مقدس که از آثار منتشر شده اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر می‌باشند نیز در این برنامه رونمایی به عمل می‌آید.

‌این مراسم روز سه‌شنبه ۳ مرداد ساعت ۹ در سالن همایش‌های صدا و سیمای مرکز استان بوشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار