دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان خبر داد؛

برگزاری همایش بزرگ فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر

حجت‌الاسلام «مظاهری» از برگزاری همایش بزرگ فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر با حضور مسئولان ارشد استان اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۶۰۵۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳ - 24July 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین «محسن مظاهری» دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان امروز (دوشنبه) با اشاره به همایش بزرگ فعلان در عرصه امربه معروف ونهی از منکر، اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن ماه محرم و فلسفه قیام عاشورایی حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در خصوص اصلاح دین و اقامه امر به معروف ونهی از منکر دهه اول ماه محرم دهه احیای امر به معروف و نهی از منکر نام‌گذاری شده که در این راستا همایشی با حضور فعالان در این عرصه برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: قیام امام حسین (ع) قیام برعلیه بی‌تفاوتی و بی‌مسئولیتی نسبت به جامعه بود و با اقامه امر به معروف و نهی از منکر آحاد مردم نسبت به جامعه خود مسئولیت‌پذیر خواهند شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان به تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه‌های و سازمان‌ها اشاره و تصریح کرد: طبق قانون همه دستگاه‌های حاکمیتی و سازمان‌ها، گروه‌ها و حلقه‌های میانی باید شورای امر به معروف و نهی از منکر را جهت ترویج معروفات و جلوگیری از منکرات تشکیل دهند.

حجت الاسلام مظاهری درباره هدف برگزاری همایش افزود: هدف از برگزاری همایش بزرگ فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر تجدید بیعت با اباعبدالله الحسین (ع) در خصوص احیای ارزش‌ها اسلامی و مبارزه با ضد ارزش‌ها در جامعه اسلامی است.

وی یادآور شد: همایش با حضور فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه‌های حاکمیتی، سازمان‌ها حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی و همچنین با حضور مسئولان ارشد استان اصفهان در روز چهارشنبه ۴ مرداد از ساعت ۸:۳۰ در سالن همایش‌های کوثر ارتش برگزار خواهد شد.

برگزاری همایش بزرگ فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها