مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز:

ایران اسلامی به برکت فرهنگ عاشورایی پرچمدار عزت مسلمانان در جهان است

جابری انصاری با اشاره به اهمیت فرهنگ عاشورایی سیدالشهدا (ع)، گفت: ایران اسلامی به برکت فرهنگ عاشورایی پرچمدار عزت مسلمانان و نهضت مقاومت در جهان است
کد خبر: ۶۰۵۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱ - 24July 2023

ایران اسلامی به برکت فرهنگ عاشورایی پرچم دار عزت مسلمانان در جهان است«سعید جابری انصاری» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: ایران اسلامی به برکت فرهنگ عاشورا امروز پرچمدار عزت و آزادگی مسلمانان در سرتاسر دنیا و خار چشم استکبار جهانی است.

وی افزود: ماه محرم بهترین زمان برای توجه و تعمق به سیره اهل بیت (ع) به ویژه سیدالشهدا (ع) است و باید از آن به نحو شایسته‌ای بهره گرفت.

این مسئول با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) افزود: قیام امام حسین (ع) تحول شگرفی در جهان اسلام به وجود آورد که مهمترین آن‌ها احیای دین بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز بیان داشت: اگر واقعه عاشورا و از خودگذشتی اهل بیت (ع) نبود، امروز اسلام واقعی وجود نداشت و دیدن صحیح به دست ما نمی‌رسید. جابری انصاری، تصریح کرد: ماه محرم بهترین زمان برای توجه و تعمق به سیره اهل بیت (ع) به ویژه سیدالشهدا (ع) است و باید از آن بهره ویژه برد.

وی عنوان کرد: به طور حتم اگر در کنار عزاداری‌ها به فلسفه قیام عاشورا توجه شود می‌توان شاهد ارتقای فرهنگ عاشورایی در جامعه باشیم.

جابری انصاری خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین ارکان قیام امام حسین (ع) امر به معروف و نهی از منکر که نیاز جدی امروز در جامعه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار