سرپرست فرمانداری رشت:

نماز جمعه رشت باشکوه‌تر از همیشه در ظهر عاشورا برپا می‌شود

«عاشوری» با بیان اینکه نماز جمعه رشت باشکوه‌تر از همیشه در ظهر عاشورا برپا می‌شود گفت: دستگاه‌های اجرایی با کمک مدیریت شهری با تعامل و همدلی، فضا را برای برپایی باشکوه نماز ظهر عاشورا و جمعه در میدان شهدای ذهاب فراهم کنند.
کد خبر: ۶۰۵۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲ - 24July 2023

نماز جمعه رشت باشکوه‌تر از همیشه در ظهر عاشورا برپا می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، «کیا عاشوری» سرپرست فرمانداری رشت امروز در نشست ستاد اقامه نماز شهرستان رشت که با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین حجازی رییس ستاد اقامه نماز استان گیلان در سالن جلسات فرمانداری رشت برگزار شد، اظهار داشت: تلاقی نماز ظهر عاشورا با نماز جمعه اتفاق مبارکی است که برای برپایی باشکوه آن باید برنامه‌ریزی کرد.

وی با تقدیر از تلاش‌های مدیریت شهری و نهادهای انقلابی و فرهنگی در فضاسازی شهری، افزود: پیاده‌راه فرهنگی شهر در ایام محرم فضای معنوی به خود گرفته است.

سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه ملت ایران و گیلان متدین و انقلابی هستند، گفت: مراسم و محافل محرم و عزاداری حسینی در اذهان و اندیشه‌های افراد تاثیر مستقیم دارد.

عاشوری با بیان اینکه نماز جمعه رشت باشکوه‌تر از همیشه در ظهر عاشورا برپا می‌شود، اضافه کرد: مردم رشت مردمانی متدین، خداباور و اهل تقوا هستند.

وی با تاکید بر رعایت نظم در برپایی دسته‌های عزاداری حسینی در رشت، افزود: ایجاد نظم و انسجام در برپایی دسته‌های عزاداری حسینی به‌ویژه در روز عاشورا در پیاده‌راه فرهنگی رشت بسیار اهمیت دارد و تاکید می‌شود.

سرپرست فرمانداری رشت با تاکید بر فراهم‌سازی مقدمات برپایی نماز عاشورا و جمعه در این شهر، اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی با کمک مدیریت شهری رشت با تعامل و همدلی فضا را برای برپایی باشکوه نماز ظهر عاشورا و جمعه در میدان شهدای ذهاب فراهم کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار