نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تأکید کرد؛

«تبلیغات صحیح» کارآمدترین عامل موفقیت/ صحنه کربلا و عاشورا درس‌های همیشه ماندگار تاریخ است

آیت‌الله «عبادی» گفت: امروز در بهترین شرایط هستیم و کارآمدترین عامل تبلیغات به معنی صحیحش است زیرا دشمن در همه گزینه‌ها شکست خورده است بنابراین باید مسئله تبلیغات جدی گرفته شود و در صحنه میدانی در مقابل تهاجم دشمن به صورت عینی و عملی و القائات عقیدتی، سیاسی، اجتماعی و غیره پاسخگو باشد.
کد خبر: ۶۰۵۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳ - 24July 2023

«تبلیغات صحیح» کارآمدترین عامل موفقیت است/ صحنه کربلا و عاشورا؛ درس‌های همیشه ماندگار تاریخبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز(دوشنبه) در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج طلاب خراسان جنوبی، اظهار داشت: هدف نهایی استعمارگران سلطه جهانی بوده و هست اما انقلاب اسلامی ابرقدرت پرآوازه استعمارگران را درهم شکست و سحر آنان را باطل کرد.

وی افزود: استعمارگران از ۴۰۰ سال قبل به ویژه در ۲۰۰ سال اخیر برای سلطه بر جهان طرح جامعی دارند که از آن به پایان تاریخ تعبیر می‌‌شود یعنی استبداد حاکمی که به هیچ فرد و جامعه‌ای بعد از آن هیچ فرصتی نمی‌دهند و در طرح و برنامه کارشناسی خود و در تلاش برای رسیدن به آن نقطه کم نگذاشتند و یک مهندسی جامع از نوع آنچه که در اغتشاشات اخیر رهبر معظم انقلاب فرمودند نمره ممتاز دارند اما در بعضی از محاسبات مثل خیلی از دیگران دچار اشتباه شدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی جریانات اخیر را پساب‌های آخر استعمارگران دانست که یکی پس از دیگری شکست خواهند خورد، متذکر شد: مردم و علمای دین با توجه به توطئه‌های دشمن باید لحظه به لحظه روز را رصد کنند و عالم به زمان باشند زیرا زمان‌ها فرصت محدودی است که باید به موقع لحظه فرصت را بشناسیم و به درستی عمل کنیم.

آیت‌الله عبادی صحنه کربلا و عاشورا را از درس‌های همیشه ماندگار تاریخ دانست و عنوان کرد: دشمن کارهای جنون‌آمیز و غیرقابل توجیه انجام می‌دهد و می‌خواهد با اهانت به قرآن عقده‌گشایی کند چراکه بعد از گذشت چهل و چند سال از عمر انقلاب،  در همه صحنه‌ها با شکست مواجه شده است.

وی با تأکید بر اینکه امروز در بهترین شرایط هستیم و کارآمدترین عامل تبلیغات به معنی صحیحش است زیرا دشمن در همه گزینه‌ها شکست خورده است، افزود: گذر زمان منتظر تمدن اسلامی و مشروط به انجام کار آگاهانه و کارشناسی شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به هشدارهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص تهاجم و شبیخون فرهنگی و تأکید بر «جهاد تبیین» اشاره و متذکر شد: باید مسئله تبلیغات جدی گرفته شود و در صحنه میدانی در مقابل تهاجم دشمن به صورت عینی و عملی و القائات عقیدتی، سیاسی، اجتماعی و غیره پاسخگو باشد و اگر این فرصت طلایی بسوزد سرنوشت باقی جامعه همان سرنوشت خودکشی توابین کوفه می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها