معاون راهبران نوجوان بنیاد ملی نوجوانان:

شهدا در مدار جاذبه امام حسین (ع) بودند

«جلالی» گفت: شهدا در مدار جاذبه امام حسین (ع) بودند.
کد خبر: ۶۰۵۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹ - 24July 2023

فرزندان را در معرض نسیم مجلس امام حسین(ع) قرار دهیم/ شهدا در معرض جاذبه امام حسین(ع) باقی ماندندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «ماندانا جلالی» معاون راهبران نوجوان بنیاد ملی نوجوانان امروز(دوشنبه) در جلسه بصیرتی بانوان فاطمی شهرستان خوسف، اظهار داشت: فضای ماه محرم و صفر به گونه‌ای است که جرائم و تخلفات به طرز عجیبی حتی از ماه مبارک رمضان هم به پایین‌ترین آمار خود می‌رسد، دلیل این مهم وجود مغناطیس امام حسین(ع) است.

وی میانبر رسیدن به خوشبختی و سعادت انسان‌ها را مسیر امام حسین(ع) ذکر و بیان داشت: مکتب حسین(ع) دین نمی‌شناسد؛ ارمنی‌ها، یهودی‌ها، زرتشتی‌ها همه در اربعین حسینی یک جا جمع شده و عزاداری می‌کنند لذا اربعین و امام حسین(ع) برای ما تنها نیست و همه زیر خیمه امام حسین(ع) قرار می‌گیرند.

معاون راهبران نوجوان بنیاد ملی نوجوانان جریان امام حسین(ع) را جریان عبرت‌آموز دانست و با تأکید بر اینکه جاذبه مغناطیس امام حسین(ع) نمی‌گذارد کسی از او جدا شود، تبیین کرد: خانواده‌ها باید فرزندان خود را به جریان کربلا و امام حسین(ع) بسپارند تا تربیت انسانی داشته باشند.

جلالی تأکید کرد: فرزندان باید هر طور شده در معرض نسیم مجلس امام حسین(ع) قرار بگیرند تا تربیت و معرفت حسینی داشته باشند لذا باید هیئت اختصاصی داشته باشند و برای آن‌ها بازی‌های معرفتی و داستان‌های کودکانه داشته باشیم و در فضای نوجوانی باید مباحث ویژه و اختصاصی تهیه شود.

وی اضافه کرد: این قشر اتفاق‌های خوبی را رقم می‌زنند، خانه‌ها را باید هیئت کنیم در آشپزخانه روضه بخوانیم و به نیت حضرت؛ آشپزی و از اهل خانه پذیرایی کنیم و مطمئن باشیم این امر در زندگی ما اثر می کند.

معاون راهبران نوجوان بنیاد ملی نوجوانان با بیان اینکه شهدای زمان جنگ در بدترین شرایط ممکن در معرض خطر بودند اما در معرض جاذبه امام حسین(ع) باقی ماندند، گفت: جاذبه مغناطیسن حسین(ع) آنقدر زیاد است که یک کودک(قاسم‌بن الحسن) را جنگاور می‌کند لذا در معرض مغناطیس حسین(ع) بودن، انسان را تنظیم می‌کند.

جلالی متذکر شد: دشمن فضای ذهنی بانوان و مردان را به گونه‌ای بر هم می‌زند که نمی‌توانند تغییر کنند، در جریان اغتشاشات بازدیدی از بازداشتگاه‌ها داشتم و افراد متوجه نفوذ و جنگ شناختی دشمن شده بودند اما نمی‌توانستند آن را بپذیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار