دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

روضه خوانی حاج قاسم در لشکر ۴۱ ثارالله علیه‌السلام+ فیلم

فیلمی از روضه خوانی شهید قاسم سلیمانی در ماه محرم سال ۱۳۶۷ در مهدیه لشکر ۴۱ ثارالله (علیه‌السلام) منتشر شده است.
کد خبر: ۶۰۵۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۴:۴۸ - 25July 2023

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، همه آن چیزی که دفاع مقدس را دفاع مقدس کرد، الگوی بود که نقش آفرینانش از کربلا گرفتند. این دل‌های عاشورایی رزمندگان بود که کربلای دیگری را رقم زد، که اگر حسین (علیه‌السلام) و راه حسین (علیه‌السلام) و مرام حسین (علیه‌السلام) نبود بدون شک دفاع مقدسی هم نبود و شهید و شهادت معنای خود را نداشت. این حسین (علیه‌السلام) بود که با خون خود فرهنگ شهادت را به عشق و ایمان پیوند زد. ققنوسی بود که از سوختن و جان دادنش ایثار، جان فشانی، شهادت، شهامت و مبارزه با ظلم بیرون آمد.

روضه خوانی حاج قاسم در میان لشکر ۴۱ ثارالله+ فیلم

این دانشگاه عظیم انسان ساز، در مکتب خود شهدایی، چون حاج قاسم را پدید آورد که سیدالشهدای مقاومت لقب گرفت. فرزند تربیت یافته مکتب امام حسین (علیه‌السلام) که در عالم درخشید و از اثرگذارترین چهره‌ها زمان خود شد. حاج قاسم خودش را در دفاع مقدس ساخت و در دفاع مقدس رشد یافت تا به جایگاهی رسید که شقی‌ترین‌های زمان برای شهادتش از هم پیشی گرفتند.

حاج قاسم تنها یکی از تربیت یافتگان مکتب عاشوراست. روضه خوانی او در ماه محرم سال ۱۳۶۷ در مهدیه لشکر ۴۱ ثارالله تبلور قلب‌های پر از عشق او و یارانش به حسین (علیه‌السلام) است.

فیلمی که از آن ایام و از روضه خوانی او به یادگار مانده را در ادامه می‌بینید.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار