مدیر پژوهش و اسناد اداره کل حفظ آثار گلستان خبر داد؛

ارائه درس "آشنایی با دفاع مقدس" در 41 دانشگاه استان گلستان

مدیر پژوهش و اسناد اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان، از ارائه درس آشنایی با دفاع مقدس در 41 دانشگاه استان در سال تحصیلی 94-95 خبرداد.
کد خبر: ۶۰۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴ - 01December 2015

ارائه درس

به گزارش دفاع پرس از استان گلستان، محمد رضا خاتمی مدیر پژوهش و اسناد اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان اظهار داشت: آشنایی با فرهنگ دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جوان از وظایف بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس است. از این رو کلاس هایی با عنوان «درس آشنایی با دفاع مقدس» در دانشگاه های سطح کشور از جمله استان گلستان برگزار می شود که در نیمسال اول سال تحصیلی 94-95 نیز تعداد 41 دانشگاه در 67 کلاس با همکاری 40 استاد معرفی شده از طرف اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مشغول به ارائه این درس به 2800 دانشجو می باشد.

وی در مورد وضعیت فعلی متقاضیان تدریس این درس افزود: در حال حاضر در این اداره کل 122 پرونده برای متقاضیان تدریس این درس تشکیل شده که با توجه به فعالیت 40 استاد، کماکان تعداد زیادی از پرونده ها در نوبت برای تایید و یا ارسال به دوره ی آموزشی پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس هستند.

مدیر پژوهش و اسناد اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان بیان داشت: از وظایف دیگر این اداره کل در استان گلستان نظارت بر چگونگی برگزاری این کلاس در سطح استان است که اقدام به بازدید موردی برگزاری کلاس ها و ارائه فرم های نظرسنجی به مسئولین آموزش دانشگاه ها برای ارائه به دانشجویان و جمع آوری و تحلیل این داده ها کرده است که کمک شایانی به برگزاری هر چه بهتر این درس نموده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار