فرمانده انتظامی شهرستان ایذه خبر داد؛

شهادت ۲ مامور پلیس شهرستان ایذه در درگیری با سارقان مسلح

سرهنگ شهبازی از شهادت 2 نفر از ماموران جان برکف فراجا در این شهرستان در درگیری با سارقان مسلح خبر داد و گفت: در آتش متقابل یکی از متهمان به هلاکت رسید.
کد خبر: ۶۰۵۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲ - 25July 2023

شهادت ۲ مامور پلیس شهرستان ایذه در درگیری با سارقان مسلحبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سرهنگ «هدایت شهبازی» فرمانده انتظامی شهرستان ایذه امروز در گفت‌وگویی تلویزیونی از شهادت 2 نفر از ماموران جان برکف فراجا در این شهرستان در درگیری با سارقان مسلح خبر داد و اظهار داشت: در آتش متقابل یکی از متهمان به هلاکت رسید.

وی درباره جزئیات این خبر گفت: ماموران پاسگاه انتظامی هلایجان در اجرای حکم دستگیری سارقان مسلح در مخفیگاه‌شان واقع در روستای «بیشه شیرین» وارد عمل شدند.

شهبازی افزود: سارقان به محض مشاهده ماموران اقدام به تیراندازی کردند که در آتش متقابل یکی از متهمان به هلاکت رسید. در این درگیری ۲ تن از ماموران پلیس به نام‌های ستوانیکم «علی غلامی» و ستوانسوم «سلمان غریبی» به شهادت رسیدند.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان نیز به همین مناسبت پیامی صادر کرد و شهادت مظلومانه حافظان امنیت را به فرماندهی و نیروهای خدوم فراجا تبریک و تسلیت گفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار