در مراسم الحاق موشک‌های کروز ابومهدی به ارتش و سپاه؛

دریادار کاویانی: موشک «ابومهدی» قدرت بازدارندگی و دفاعی ما را در عمق تکمیل می‌کند

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: اضافه شدن موشک ابومهدی به سایر دستاورد‌های نیروی دریایی ارتش قدرت بازدارندگی و دفاعی ما را در عمق تکمیل می‌کند.
کد خبر: ۶۰۵۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳ - 25July 2023

دریادار کاویانی: موشک «ابومهدی» قدرت بازدارندگی و دفاعی ما را در عمق تکمیل می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حمزه‌علی کاویانی» جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم تحویل‌دهی و الحاق تعداد انبوهی از موشک‌های کروز دریایی «شهید ابومهدی» به نیروی دریایی ارتش و سپاه که با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح برگزار شد، اظهار داشت: اضافه شدن موشک ابومهدی به سایر دستاورد‌های نیروی دریایی ارتش، قدرت بازدارندگی و دفاعی ما را در عمق تکمیل می‌کند.

دریادار کاویانی ادامه داد: باتوجه به سواحل و شناور‌هایی که در اختیار داریم با استقرار و نصب موشک ابومهدی می‌توانیم از منافع ایران اسلامی در شمال اقیانوس هند و دریا‌های آزاد حراست کنیم.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: موشک ابومهدی زمینه پاسخگویی به هرگونه تهدیدی در عمق دریا به‌ویژه در شمال اقیانوس هند را که محل مأموریت و مسئولیت نداجا است، فراهم می‌کند.

امیر کاویانی با بیان اینکه سر جنگی‌ موشک ابومهدی با قابلیت‌هایی که دارد، می‌تواند پاسخگوی هر تهدیدی باشد، گفت: ان‌شاءالله بتوانیم قدرت بازدارندگی و زنجیره دفاعی خودمان را در کنار نیروی دریایی سپاه از خلیج فارس، تنگه هرمز تا شمال اقیانوس تا دریا‌های آزاد و هر کجا که منافع ایران اسلامی باشد، تأمین کنیم و با دریافت و بکارگیری موشک ابومهدی این توان ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها