فرمانده لشکر ۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع):

نقش لشکر ۱۰ سیدالشهدا (ع) در دفاع از حرم اهل بیت (ع) باید در تاریخ ثبت شود

سردار «سامانلو» با تاکید بر ضرورت ثبت حماسه لشکر ۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع) در دفاع از حرم اهل بیت (ع) گفت: نقش لشکر ۱۰ سیدالشهدا (ع) در دفاع از حرم اهل بیت (ع) باید در تاریخ ثبت شود.
کد خبر: ۶۰۵۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴ - 25July 2023

نقش لشگر ۱۰ سیدالشهدا(ع) در دفاع از حرم اهل بیت(ع) باید در تاریخ ثبت شودسردار سرتیپ دوم پاسدار «قاسم سامانلو» فرمانده لشکر حضرت سیدالشهدا (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، اظهار داشت: در حال جمع آوری اسناد و پژوهش در جهت ثبت نقش تاریخی لشگر ۱۰ سیدالشهدا (ع) در دفاع از حرم اهل بیت (ع)، مبارزه با گرو‌های تکفیری تروریستی و داعش هستیم.

وی با اشاره به نشست هم اندیشی اخیر فرماندهان لشکر ده و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، گفت: در نشست اخیر با سردار اسلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز بر جمع آوری و ثبت نقش تاریخی لشگر ده حضرت سیدالشهدا در دفاع از حریم مقدس اهل بیت (ع) و مبارزه با گرو‌های تکفیری - تروریستی تاکید شد.

سردار سامانلو با بیان اینکه نیرو‌های جوان لشگر ده که طی چند دهه اخیر جذب شده اند، تجربه‌ای از دفاع مقدس ندارند، اما همین نیرو‌ها هنگامی که مسأله دفاع از حریم اهل بیت (ع)، کشور، نظام و مردم پیش آمد، سینه سپر کردند و در برابر گروه‌های تکفیری تروریستی مورد حمایت محور غربی، عربی، عبری تا پای جان ایستادند و نگذاشتند برای لحظه‌ای امنیت و آرامش مردم خدشه دار شود.

فرمانده لشکر ۱۰ سیدالشهدا (ع) خاطرنشان کرد: نیرو‌های جوان لشکر عملیاتی۱۰ حضرت سید الشهدا (ع) با الگوبرداری از راه شهدای این لشگر تا پای جان مدافع حریم مقدس ولایت، شهدا و نظام هستند و با هر اقدامی که بر هم زننده آرامش و امنیت مردم و کشور باشد قاطعانه برخورد خواهند کرد و به احدی اجازه تجاوز و تعدی به خاک مقدس و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی را نخواهند داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار