استاندار سمنان:

بهترین راه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

«هاشمی» گفت: دشمن در حوزه فرهنگی، تصرف فکر و ذهن دارد و امروز بهترین راه مقابله با آسیب‌های اجتماعی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
کد خبر: ۶۰۵۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲ - 25July 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، «سیدمحمدرضا هاشمی» استاندار سمنان امروز در آئین تکریم و معارفه مدیران کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ‌سمنان با بیان اینکه استان از لحاظ تعداد شهدا به نسبت جمعیت، سرآمد همه استا‌ن‌ها است، اظهار داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی مردم ‌سمنان بعد از استان قم از لحاظ دینداری و تقوا نیز سرآمد استان‌های کشور هستند.

استاندار سمنان با بیان اینکه در ۸ سال دفاع مقدس تهاجم دشمن در حوزه تخریب و از بین بردن زیر ساخت‌ها بود، گفت: هم اکنون این تخریب در حوزه فرهنگی و از طریق مواردی چون مواد مخدر، فروپاشی خانواده، دین و اخلاق است.

وی عنوان کرد: هدف دشمن در حوزه فرهنگی، تصرف فکر و ذهن است و امروز بهترین راه مقابله با آسیب های اجتماعی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

هاشمی با بیان اینکه مدت زمان تهاجم نظامی، کوتاه مدت و تهاجم فرهنگی ۲۴ ساعته است، افزود: چهره ظاهری در تهاجم نظامی، تخریب و در حوزه فرهنگی فریبنده و جذاب است.

استاندار سمنان گفت: در این مقطع که بسیاری از ارزش‌های ما مورد هدف قرار گرفته است، اگر بخواهیم در حوزه مبارزه با این ترفندهای دشمن موفق باشیم باید ارزشهای دفاع مقدس را هر روز برای نسل جوان تبیین کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت معنوی پارک مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس برای استفاده اقشار مختلف مردمی، بیان داشت: در سفر ریاست جمهوری مبلغی برای تکمیل پارک موزه تخصیص یافت و برای مرحله دوم نیز مبالغی در نظر گرفته شده ولی در حوزه نرم افزاری و تولید محتوا به تلاش‌های بیشتری نیاز است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار