نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

برنامه دشمن بر تحریف و تزور است

آیت‌الله عبادی» گفت: برنامه دشمن بر تحریف و دروغ و انواع و اقسام حیله و تزور است بنابراین اگر ما تسلط پیدا کنیم و ابتکار عمل داشته باشیم، دشمن رسوا خواهد شد.
کد خبر: ۶۰۵۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴ - 25July 2023

برنامه دشمن بر تحریف و تزور است/ ضرورت ابتکار عمل در حوزه تبلیغبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در دیدار با حجت‌الاسلام «حامد تقدیری» رئیس بنیاد ملی نوجوان و رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت، به مناسبت‌های مذهبی و ایام‌الله انقلاب از جمله ماه محرم و صفر اشاره کرد و اظهار داشت: به نسبت آنچه که باید در حوزه تبلیغ ضعیف هستیم.

وی با اشاره به اینکه به عنوان مثال رسانه ملی برنامه معنوی «زندگی پس از زندگی» یا مستند‌ی در خصوص منافقان را در زمان نامناسبی پخش می‌کند، افزود: برنامه دشمن بر تحریف و دروغ و انواع و اقسام حیله و تزور است بنابراین اگر ما تسلط پیدا کنیم و ابتکار عمل داشته باشیم، دشمن رسوا خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اضافه کرد: مسئله تبلیغ کار اصلی انبیای الهی است و در گذشته‌های در شرایط آن زمانی همواره مبلغانی، منبری و سخنرانانی بودند که اگر چه محدود بودند بیشتر بر فرهنگ داخلی تبلیغات می‌کردند.

 آیت‌الله عبادی با اشاره به اینکه اکنون حرکت‌های خوبی شروع شده اما با توجه به غنای مکتب اسلام و از طرفی واضح بودن بطلان ادعاهای متقابل باید در تبلیغ ابتکار عمل داشته باشیم، تأکید کرد: باید از افرادی که ابتکار دارند برای فعالیت در حوزه تبلیغ دعوت و استفاده کنید.

وی یادآور شد: در دوران حکومت رضاشاه آسیب‌های بزرگی تا حد نابودی بر کشور وارد و پس از انقلاب اسلامی نیز دنیا را به جنگ ما آوردند و آنچه را که رضاخان پلید انجام نداده بود به وسیله صدام به صورت مستقیم بر حوزه نجف و غیرمستقیم در جنگ تحمیلی و به وسیله عوامل داخلی از انواع فتنه، اغتشاش و شبهات وارد کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی متذکر شد: دشمنان با همه گزینه‌ها به جنگ ما آمدند اما در همه گزینه‌ها شکست خوردند و آنچه که در جنگ نرم که جنون‌آمیز عمل می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها