برگزاری مراسم عزاداری سیدالشهدا ویژه دختران نوجوان و جوان در بندرعباس

به مناسبت سوگواری سرور و سالار شهیدان، «مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) ویژه دختران نوجوان و جوان» در بندرعباس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۰۶۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۴ - 25July 2023

«محدثه درویشی» مدیر کل بانوان و امور خانواده استانداری هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در هرمزگان، اظهار داشت: به مناسبت سوگواری سرور و سالار شهیدان، «مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) ویژه دختران نوجوان و جوان» در بندرعباس برگزار می‌شود.

درویشی افزود: از آن جایی که جامعه همسالان برای نوجوانان بسیار مهم است، این نیاز وجود دارد که نوجوانان در فعالیت‌های هدفمند و ارزشمند در کنار یکدیگر قرار بگیرند.

وی ادامه داد: هیئت مکانی مناسب برای تقویت و رشد هوش معنوی و اجتماعی نوجوان است، نوجوان در فضایی تعاملی با قبول مسئولیت، رشد اجتماعی خود را نیز فراهم می کند و این در کنار مباحث معنوی و دینی آموخته شده در هیئت بسیار مفید خواهد بود. از این جهت کانون فرهنگی اجتماعی بانوان و خانواده استان هرمزگان در سال جاری یکی از اهداف مهم خود را ایجاد بستر رشد فرهنگی و اجتماعی برای دختران نوجوان هرمزگانی قرار داده است.

مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری هرمزگان گفت: به همین منظور در ماه سوگواری اباعبدالله الحسین، مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان ویژه دختران نوجوان و جوان با عنوان «هیئت دخترانه نورا» از سوی کانون فرهنگی اجتماعی بانوان و خانواده استانداری هرمزگان و با همکاری شهرداری بندرعباس و با محوریت فعالیت نوجوانان در این هیئت برگزار می شود.

وی ابراز داشت: این مراسم به مدت سه شب از یکشنبه یکم خرداد 1402 آغاز شده و تا امشب ادامه دارد همچنین همزمان با نماز مغرب و عشاء خواهد بود.

درویشی تصریح کرد: از تمامی بانوان عزادار امام حسین (ع) به ویژه جوانان و نوجوانان شهر بندرعباس جهت شرکت در این مراسم دعوت به عمل می آید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها