مدیر ستاد اقامه نماز لرستان:

سوگواره منطقه‌ای «مَحرم مُحرم» در لرستان برگزار می‌شود

حجت الاسلام چراغی از برگزاری سوگواره منطقه‌ای «مَحرم مُحرم» در این استان خبر داد و گفت: این سوگواره با همکاریستاد اقامه نماز، سوگواره منطقه‌ای «مَحرم مُحرم» را در سه بخش عکس، گرافیک دیجیتال و شعر بومی برگزار می‌کند.
کد خبر: ۶۰۶۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۱ - 25July 2023

سوگواره منطقه‌ای «مَحرم مُحرم» در لرستان برگزار می‌شود

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «محمدجواد چراغی» امروز (سه‌شنبه) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: جهاد دانشگاهی استان با همکاری ستاد اقامه نماز، سوگواره منطقه‌ای «مَحرم مُحرم» را در سه بخش عکس، گرافیک دیجیتال و شعر بومی برگزار می‌کند.

وی در خصوص دوازدهمین سوگواره منطقه‌ای «مَحرم مُحرّم»، افزود: این سوگواره از سوی معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد لرستان و با مشارکت ستاد اقامه نماز استان لرستان به مناسبت ایام محرم و عزاداری سالار و سرور شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برگزار می‌شود.

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان،  گفت: این سوگواره منطقه‌ای در سه بخش عکس، گرافیک دیجیتال و شعر بومی ویژه استان‌های لرستان، ایلام، همدان، چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه و بویراحمد برگزار و به نفر اول، سه میلیون تومان، نفر دوم، دو میلیون تومان و به نفر سوم، یک میلیون تومان به‌عنوان جایزه پرداخت می‌شود.

حجت‌الاسلام چراغی،  تصریح کرد: محورهای بخش عکس این سوگواره منطقه‌ای شامل آئین‌های عزاداری مردم منطقه، کودکان و محرم، بانوان و محرم، نماز ظهر عاشورا، محیط‌زیست و محرم، محورهای بخش گرافیک دیجیتال شامل پوستر و تایپوگرافی و محورهای بخش شعر بومی نیز تمام قالب‌های شعر بومی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار