برگزاری کارگاه آموزشی «جهاد تبیین» در اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان اردبیل

کارگاه آموزشی جهاد تبیین ویژه اساتید، راویان دفاع مقدس و کارکنان اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل در موزه دفاع مقدس استان برگزار شد.
کد خبر: ۶۰۶۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱ - 26July 2023

برگزاری کارگاه آموزشی «جهاد تبیین» در اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان اردبیلبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، کارگاه آموزشی جهاد تبیین با حضور اساتید و راویان دفاع مقدس استان اردبیل و کارکنان اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل در محل موزه دفاع مقدس این استان برگزار شد.

در این کارگاه حجت الاسلام «حسین علیی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل طی سخنانی جهاد تبیین را فریضه‌ای واجب و دینی، شرعی دانست و بر شرکت همگان در این جهاد تاکید کرد.

علیی افزود: بصیرت انقلابی و دینی و جهاد تبیین تضمین کننده سلامت و صلابت اسلامی ایران و همچنین فراهم آورنده موجبات شکست دشمنان و خنثی شدن دسیسه های انقلاب است.

علیی تاکید کرد: داشتن بصیرت و محور دانستن ولایت مطلقه ولی فقیه در تشخیص امور موجبات خشم دشمنان را فراهم می آورد و این دو نباید مورد غفلت واقع شوند.

در ادامه این کارگاه مرتضی ابراهیمی از اساتید و پژوهشگران دانشگاه محقق اردبیلی طی سخنانی گفت: پیشرفت ها برکات نظام جمهوری اسلامی در سایه بصیرت مردم و کارگزاران و رهبری مراجع دینی عالم و عادل به دست آمده است و تداوم و حفظ این دستاورد با داشتن بصیرت و انجام گسترده جهاد تبیین اثر بخش خواهد بود.

ابراهیمی افزود: تمام تلاش دشمن در راستای تضعیف بصیرت و جهاد تبیین است زیرا آنها به خوبی به کارکرد این دو عنصر مهم و حیاتی پی برده اند.

وی تاکید کرد: جهاد تبیین بزرگترین چاره برون رفت از چالش فرهنگی و سیاسی کنونی است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار