دبیر اجرایی جشنواره ادبی یوسف در خوزستان خبر داد؛

آغاز داوری 298 اثر رسیده به جشنواره ادبی یوسف در خوزستان

رضوی با بیان اینکه فرایند داوری آثار در دو مرحله صورت گرفته است، گفت: از 298 اثر ارسالی به دوازدهمین جشنواره ادبی یوسف، 3 اثر در رده سنی نوجوانان و 3 اثر هم در رده سنی بزرگسالان به مرحله کشوری راه خواهند یافت.
کد خبر: ۶۰۶۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶ - 26July 2023

آغاز داوری 298 اثر رسیده به جشنواره ادبی یوسف در خوزستان«سیده اعظم‌السادات رضوی» دبیر اجرایی جشنواره ادبی یوسف در استان خوزستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، با بیان اینکه فرایند داوری آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره ادبی یوسف در دو مرحله صورت گرفته است، اظهار داشت: از 298 اثر ارسالی به دوازدهمین جشنواره ادبی یوسف، 3 اثر در رده سنی نوجوانان و 3 اثر هم در رده سنی بزرگسالان به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

وی با بیان اینکه ارزیابی آثار جهت رتبه‌بندی در دو مرحله صورت گرفته است، افزود: آثار نفرات برگزیده این جشنواره ادبی در دو مرحله ارزیابی شده‌اند و طی روز‌های آتی اسامی آن‌ها اعلام می‌شود.

رضوی با اشاره به اینکه «فاطمه موسوی» و «ایرج براتی» با وی در زمینه داوری آثار همکاری کرده‌اند، گفت: آثار ارسالی از چندی پیش در اختیار داوران قرار گرفته‌اند و اخلاق و انصاف در فرایندی شفاف و علمی در داوری‌ها رعایت شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار