برگزاری دومین جلسه شورای هماهنگی پیشکسوتان دفاع مقدس در خوزستان

دومین جلسه هم اندیشی شورای هماهنگی پیشکسوتان دفاع مقدس خوزستان در سال جدید به ریاست سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» در اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۶۰۶۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲ - 26July 2023

برگزاری دومین جلسه شورای هماهنگی پیشکسوتان دفاع مقدس در خوزستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، دومین جلسه هم‌اندیشی شورای هماهنگی پیشکسوتان دفاع مقدس خوزستان امروز به ریاست سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» در اهواز برگزار شد.

«سید باقر احمدی ثنا» دبیر اجرایی پیشکسوتان دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در ابتدای جلسه گزارشی از روند فعالیت‌های حوزه پیشکسوتان ارائه داد و خواستار همکاری در انجام امورات آئین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس استان در سی‌ام شهریور ماه شد.

سردار مرادحاجتی نیز بر برنامه ریزی دقیق و لازم از هم اکنون برای تجلیل شایسته از حماسه سازان دفاع مقدس را یادآور شد و اظهار داشت: سعی کنید سراغ کسانی بروید که تاکنون کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند.

وی افزود: امسال به دنبال نوآوری در اجرای برنامه‌ها و همچنین حضور همه جانبه اقشار، رزمندگان و ایثارگران گمنام باشید تا خدای ناکرده شرمنده این عزیزان نشویم. همانگونه که شهید گمنام داریم، رزمنده و ایثارگر گمنام یا کم نام و نشان زیاد داریم که از آن ها غفلت کرده‌ایم.

در پایان جلسه نیز همه اعضا، پیشنهادات خود را در خصوص هر چه بهتر برگزار کردن آئین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس خوزستان که قرار است در اواخر شهریور ماه و همزمان با سراسر کشور برگزار شود، ارائه دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار