دین زدایی راهبرد اصلی دشمن در مقابله با عزم جوانان انقلابی

حجت الاسلام «نوروزی» گفت: یکی از سیاست ها و راهبردهای دشمنان اسلام از دوران صدر اسلام تا کنون وارونه نشان دادن حقائق بوده است. 
کد خبر: ۶۰۶۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵ - 26July 2023

دین زدایی راهبرد اصلی دشمن در مقابله با عزم جوانان انقلابیبه گزارش دفاع‌پرس از بجنورد، حجت الاسلام «نوروزی» نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) امروز(چهارشنبه) در آئین عزاداری دهه اول محرم که در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شیروان با حضور کارکنان، سربازان و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج شیروان برگزار شد، اظهار داشت: یکی از سیاست ها و راهبردهای دشمنان اسلام از دوران صدر اسلام تا کنون وارونه نشان دادن حقائق بوده است. 

حجت الاسلام «نوروزی» نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) در این آئین گفت: مگر این کتاب قرآن که جلدی دارد و کاغذهایی درون آن، چه محتوایی غنی داردکه امروز سیاست دشمن بر سوزاندن آن قرار گرفته است. جامعه اسلامی ما باید به این سمت حرکت کند که با قرآن به راهبردها و سیاست هایی دست پیدا می کند که شاید در هیچ دانشگاهی نظیر آن وجود نداشته باشد.

حجت الاسلام نوروزی در این مراسم نکات و تفسیرهایی از آیات قرآن در خصوص وراثت حکومت توسط مستضعفین و نابودی و اضمحلال استکبار بیان داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار