با صدور بیانیه‌ای اعلام شد؛

قطع همکاری مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با برنامه «طاقچه»

در پی انتشار تصاویری از کارکنان طاقچه و عدم رعایت حجاب بانوان در این شرکت، دو انتشارات «مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس» و «مرزوبوم» با انتشار بیانیه‌ای ضمن مذموم شمردن این حرکت نا به هنجار، همکاری خود را با طاقچه قطع کردند.
کد خبر: ۶۰۶۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴ - 26July 2023

قطع همکاری مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با طاقچهبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، در پی انتشار تصاویری از کارکنان شرکت خدمات هوشمند ایده طلایی هاتف معاصر (طاقچه) و عدم رعایت حجاب بانوان در این شرکت، دو انتشارات «مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس» و «مرزوبوم» وابسته به مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با انتشار بیانیه‌ای ضمن مذموم شمردن این حرکت نا به هنجار، همکاری خود را با طاقچه قطع کردند.

در این بیانیه آمده است:

«بسمه‌تعالی

ضمن تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و یاران با وفایش و گرامیداشت تاسوعا و عاشورای حسینی به استحضار اهالی نشر و فرهیختگان ارجمند می‌رساند، فلسفه وجودی مراکزی، چون انتشارات مرکز اسناد دفاع مقدس و انتشارات مرز‌و‌بوم پایبندی به ارزش‌ها و احکام الهی از مسیر ترویج و انتقال فرهنگ جهاد، مقاومت، ایثار و شهادت می‌باشد.

متأسفانه امروز مسئله حجاب به عنوان یک ارزش والای دینی و هویت ملی و سفارش و وصیت شهیدان والامقام مورد هجمه همه‌جانبه واقع شده است و با نهایت تأسف تعدادی از کارکنان یکی از مراکز فعال در حوزه نشر و فروش آثار فرهنگی، همراستا با این تهاجم همه‌جانبه دشمنان علیه حجاب، اقدامی به‌دوراز انتظار داشته و آن را علنی تبلیغ کرده است.

انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس و انتشارات مرزوبوم ضمن تقبیح و محکومیت این اقدام هنجارشکنانه، تمام فعالیت‌های خود را با موسسه طاقچه قطع می‌نماید، چراکه ترویج فرهنگ جهاد و شهادت بدون التزام به عناصر هویت‌بخش فرهنگ دینی و ملی نه‌تن‌ها تأثیرگذار نیست بلکه روح والای شهیدان گرانقدر را آزرده خواهد ساخت.

بنابراین فروشگاه اینترنتی کتاب طاقچه جایی برای خرید آنلاین کتاب‌های مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس و انتشارات مرزوبوم نمی‌باشد.»

انتشارات مرز‌و‌بوم
انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار