دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

پروژه ضدانقلاب در ماه محرم؛ از راه‌اندازی کمپین «سیاه نپوشید» تا حمایت از هتک حرمت به «قرآن»

همه ساله با فرارسیدن ایام محرم شاهد آغاز موج جدیدی از حملات دنیای غرب به دین اسلام به خصوص واقعه عاشورا و قیام امام حسین (ع) هستیم که امسال با قرآن‌سوزی در کشور‌های سوئد و دانمارک و همچنین فراخوان‌های ضدانقلاب به‌منظور بی‌اعتنایی مردم کشور به آئین‌ها و مراسم‌های این ماه عزیز نیز همراه شده است.
کد خبر: ۶۰۶۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱ - 26July 2023

حمله به محرم و عاشورا پروژه جدید ضدانقلاب و غربگروه بین‌الملل دفاع‌پرس: امسال بر خلاف سال‌های گذشته چیزی کمتر از یک ماه مانده به آغاز ماه محرم شاهد آغاز دور تازه‌ای از حملات دنیای غرب و در پشت پرده آن صهیونیسم جهانی به دین مبین اسلام هستیم. اهانت به قرآن مجید، راه‌اندازی کمپین‌ها و انتشار فراخوان‌های مختلف پیرامون تشویق مردم به بی‌اعتنایی نسبت به آئین‌ها و مراسم‌های ماه محرم از جمله اقدامات دشمنان اسلام و ایران در این ایام بوده است.

اما چرا همه ساله درست در ایام ماه محرم شاهد شروع و آغاز حملات غرب به دین اسلام و یکی از مهم‌ترین نماد‌های آن یعنی واقعه عاشورا و قیام امام حسین (ع) هستیم؟ پاسخ سوال نیاز به تحقیق و پژوهش قابل توجهی نسبت به رفتار غرب در قبال مسلمانان و کشور‌های اسلامی و در کل نوع برخورد با دین مبین اسلام را دارد. زیرا از گذشته تا امروز شاهد بوده و هستیم که غرب همواره از هر فرصتی به منظور حمله و ضربه زدن به اسلام نهایت استفاده را برده است.

البته ماه محرم امسال یک تفاوت خاص با سایر محرم‌های گذشته نیز دارد و آن تلاش و برنامه‌ریزی گسترده ضدانقلاب با حمایت و پشتیبانی گسترده رسانه‌ای غرب به منظور اهانت به امام حسین (ع) و هتک حرمت ایام محرم و واقعه عاشورا در حال کشور عزیزمان ایران است؛ بر همین اساس هم است که می‌بینیم کمتر از دو هفته مانده بود که آغاز ماه محرم شاهد طراحی و شکل‌گیری کمپین‌های مشکوک و هدایت شده از خارج از کشور بودیم که خواستار بی‌اعتنایی مردم مسلمان و خداجوی ایران اسلامی به آئین‌ها و مراسم‌های شده بودند.

ازجمله اقدامات و فراخوان‌هایی که توسط ضدانقلاب به‌منظور تحت‌الشعاع قرار دادن ایام محرم و کمرنگ‌تر کردن آئین‌ها و مراسم‌های مذهبی که در این ماه برگزار می‌شود، انجام شده می‌توان به تشویق و ترغیب به خودداری از پوشیدن لباس سیاه توسط مردم و در مقابل راه اندازی کمپین پوشیدن لباس سفید است. اقدامی که توهین به نماد‌های مذهبی شیعیان کشورمان را به همراه خود دارد. آن‌ها با همکاری برخی از عناصر خودفروخته و تعدادی از مردم غافل اقدام به تهیه فیلم و عکس نیز از ان دسته از افرادی کردند که با خودداری از پوشیدن لباس سیاه، با لباس‌هایی به رنگ سفید در سطح شهر رفت و آمد می‌کنند.

بعد دیگر اقدامات ضد انقلاب که با حمایت و پشتیبانی غرب انجام می‌شود، انعکاس فراخوان‌های خود در داخل با هدف اهانت و هتک حرمت نسبت به ایام محرم و واقعه عاشورا و قیام امام حسین (ع) است. ضمن اینکه بر اساس رصد‌های صورت گرفته در فضای مجازی نیز مشاهده می‌کنیم که ضدانقلاب و غرب بخش قابل توجه دیگری از توان خود در جهت حمله به اسلام و واقعه عاشورا و قیام امام حسین (ع) را در زمین فضای مجازی طراحی کرده و در حال اجرای آن است.

در هر صورت در این روز‌ها شاهد گشوده شدن دو جبهه یکی در داخل و دیگری در خارج و در میان کشور‌های اروپایی به منظور حمله به دین اسلام و هتک حرمت نسبت به مقدسات مسلمانان به خصوص ایام محرم و قیام امام حسین (ع) هستیم. پروژه‌ای که خیلی هماهنگ و همزمان در داخل و خارج از کشور در حال برنامه ریزی و اجرا است.

در پایان باید گفت در این موقعیت تاریخی وظیفه مردم و مسئولان نظام حکم می‌کند تا با واقع‌بینی و برخورداری از بصیرت در میدان نبرد غرب و ضدانقلاب با اسلام و عاشورا حضور پیدا کرده و با اتحاد و همبستگی بالا و دشمن شکن و همچنین با طراحی و اجرای برنامه‌های دقیق و هدفمند یک بار دیگر اقدامات دشمنانه غرب و ضدانقلاب را با شکست روبرو کنند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار