دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

بزدلانی که به بهانه کمک‌خواهی اقدام به ترور کردند/ انتقام از عاملین شهدای راهور فراجا قطعی است

شهدای پلیس راه خاش در حین گشت زنی و انجام وظیفه بودند که تروریست‌ها به بهانه امدادخواهی نزدیک خودروی آن‎ها شده و در یک لحظه شروع به تیراندازی می‌کنند که ۴ نفر از نیروهای پلیس درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
کد خبر: ۶۰۶۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۵ - 27July 2023

بزدلانی که به بهانه کمک‌خواهی اقدام به ترور کردند/ انتقام از عاملین شهدای راهور فراجا قطعی استگروه اجتماعی دفاع‌پرس: دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران از دیرباز به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی بودند، در اوایل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن با استفاده از گروهک‌های منافقین پس از آن با تحریک و حمایت از صدام و به بهانه‌ها واهی جنگ تمام عیاری علیه کشورمان آغاز کرد.

جمهوری اسلامی ایران از ابتدا تا کنون همواره با سیاست مقاومت در مقابل دشمنان ایستاده و آنان را به سختی پشیمان کرده است؛ امروز نهال جمهوری اسلامی ایران به درختی تنومند تبدیل شده و در حوزه دفاعی به چنان بازدارندگی و توان رزمی رسیده که دشمنان جرات حمله نظامی به ایران را ندارند.

دشمنان ایران وقتی دیدند نمی‌توانند اقدام نظامی علیه ایران انجام دهند با اجیر کردن مذوران و گروهک‌های تروریسی امنیت ما را خدشه‌دار کنند. در آخرین حیله، دشمنان با اجیر کردن گروهکی ترویستی اقدام به حمله مسلحانه به گشت پلیس راه فراجا در مسیر خاش - تفتان کردند و در این حمله چهار نفر از ماموران را به شهادت رسیدند.

سردار «سید کمال هادیانفر» رئیس پلیس راهور فراجا در حاشیه تشییع پیکر شهدای پلیس راهور فراجا دشمنی دیرینه و خصمانه عده ای معدود در سراسر جهان نسبت به اسلام را یادآور شد و گفت: این دشمنان فرومایه به طرق های مختلفی مانند آتش زدن و هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن، ایجاد یأس و ناامیدی در دل جوانان وطن و یک روز هم با برداشتن سلاح فریب دیگران را خورده و به دل انسان های بی گناهی حمله ور می شوند که تنها وظیفه شان نظم و امنیت جاده بوده است.

سردار هادیانفر وظیفه نیروهای پلیس راه را حفظ امنیت و آرامش مردم در راه های کشور دانسته و تاکید کرد: همکاران شهید پلیس راه خاش در حین گشت زنی و انجام وظیفه بودند که تروریست ها به بهانه امدادخواهی نزدیک خودروی این عزیزان شده و در یک لحظه شروع به تیراندازی می کنند که متاسفانه بر اثر آن همکاران عزیزمان به درجه رفیع شهادت نائل می شوند.

رئیس پلیس راهور فراجا در پایان خاطرنشان کرد: این گونه توطئه‌ها از سوی دشمنان این مرز و بوم به طور کامل و به برکت حضور فرماندهی مقام معظم رهبری و تلاش تمامی دستگاه های امنیتی و قضائی به سرعت هرچه تمام تر خنثی و آنان را به سزای اعمالشان خواهیم رساند به گونه ای که صدای آن به گوش مردم و تمامی جهان خواهد رسید.

سردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده فراجا گفت: کسانی که در منطقه جنوب شرق فتنه‌گری و تشویق و ترغیب به ناامنی می‌کنند پاسخ خانواده و فرزندان این شهدا را باید بدهند؛ قطع یه یقین این اشرار بی پاسخ نخواهند بود.

جانشین فرمانده فراجا گفت: به همه هنجارشکنان پیام‌ می‌دهم تا دیر نشده برگردید کشور ما اسلامی است و بر نمی‌تابد بر اینکه ببیند از آن سوی مرزها بدخواهان دین، عزت، شرف، غیرت و عفت ما را هدف گرفته باشد.

وی خاطرنشان کرد: این جوسازی‌هایی که طبل بر ساز دشمن می‌زنند بر ما هیچ تاثیر نخواهد گذاشت و هر کجا امنیت بخواهد خدشه دار شود این سازمان قطعا ورود خواهد کرد و فرقی ندارد در جنوب شرق باشد یا مبارزه با سارقین و هر کس که عزت و عفت مردم‌ را هدف قرار داده باشد.

سردار «احمدرضا رادان» فرمانده انتظامی کل کشور که به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده است در جمع فرماندهان این استان به ایستادگی مقتدرانه پلیس در برابر مخلان نظم و امنیت اشاره و خاطرنشان کرد: البته که رعایت حقوق مردم یک تکلیف است و باید سرلوحه کار ما باشد، اما کسانی که بخواهند به هر طریقی از مامور پلیس عبور کنند شک نداشته باشند به حکم قانون از آنان عبور خواهیم کرد قرار نیست مامور پلیس جایی درگیر شود و سینه اش بشود هدف گلوله تا بتواند شرور و اربده کشی را دستگیر کند کسی جرات کرد در هر نقطه‌ای از کشور به ماموری تعرض کند کمترین کار گذشتن از جنازه اش است.

فرمانده فراجا ادامه داد: در حوزه راه نیز همکاران پلیس راه که چند روز پیش مورد هدف قرار گرفته و به شهادت رسیدند تمام تلاش آنها و سایر همکاران ما در پلیس راه این است که با حضور و انضباط خود از هرگونه کشته شدن شهروندان در حوادث راهنمایی رانندگی جلوگیری کنند، در این زمینه از عوامل آن سرنخ‌های خوبی به دست آوردیم و بدون تردید به سزای عمل‌شان خواهند رسید.

وی روز گذشته و در کمیسیون عملیات فراجا افزود: اقدامات آفندی، اولویت مهم پلیس در انجام ماموریت‌ها است و ایمن سازی خودرو‌ها و تغییر تاکتیک باید هوشمندانه و دقیق در دستور کار قرار گرفته و استفاده از تجهیزات بروز در برقراری امنیت مردم و مرز‌ها مورد توجه قرار گیرد.

سردار رادان خاطرنشان کرد: با اقدام سریع و ضربتی پلیس درس پشیمان کننده‌ای به تروریست‌های کور دل خواهیم داد و قطعا استان سیستان و بلوچستان محل امنی برای جولان این اشرار بزدل نخواهد بود.

دشمنان قسم خورده ایران اسلامی باید بدانند که نیروهای مسلح ما و به‌یژه فراجا را این شهدا را ادامه خواهند داد و  همانگونه که امام خمینی (ره) فرمودند: «بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شود».

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار