استاندار خراسان جنوبی:

مهم‌ترین هدف «جهاد تبیین» بالا بردن قدرت تحلیل سیاسی جامعه است

«قناعت» با تأکید بر اینکه «جهاد تبیین» ابعاد و شئون مختلفی دارد، اما در مجموع هدف ما از اجرای آن بالا بردن قدرت تحلیل سیاسی مردم جامعه است، گفت: باید مخاطب‌شناس باشیم و متناسب با مخاطب در حوزه «جهاد تبیین» فعالیت داشته باشیم و به دنبال برگزاری همایش نباشیم و بر ساختار‌ها متوقف نشویم.
کد خبر: ۶۰۶۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸ - 26July 2023

بالا بردن قدرت تحلیلی سیاسی جامعه مهم‌ترین هدف «جهاد تبیین» استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «جواد قناعت» استاندار خراسان جنوبی امروز (چهارشنبه) در جلسه قرارگاه «جهاد تبیین» استان، اظهار داشت: انحراف امت اسلام بعد از رحلت پیامبر(ص) به دلیل پایین بودن قدرت تحلیل سیاسی مردم رقم خورد.

وی با تأکید بر اینکه «جهاد تبیین» ابعاد و شئون مختلفی دارد اما در مجموع هدف ما از اجرای آن بالا بردن قدرت تحلیلی سیاسی مردم جامعه است، بیان داشت: در حوزه «جهاد تبیین» در سطح استان اقدامات خوبی انجام شده البته ضعف‌هایی هم وجود دارد اما بدان معنا نیست که خیلی ناامید باشیم چون نقاط قوت ما به مراتب بیشتر از نقاط ضعف است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بیش از چهار دهه آمریکا و اتحادیه اروپا می‌خواهند نظام اسلامی ایران را سرنگون کنند اما نمی‌توانند، افزود: یکی از دلایل عدم موفقیت دشمن همین سرمایه اجتماعی است که تلاش می‌کند پشتوانه مردمی را از نظام اسلامی بگیرد.

قناعت خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی، گفت: مدیران باید آستانه تحمل و سعه صدر بالایی داشته باشند و اگر فشار کاری مسئولی بالا باشد به معنای مشکلات نظام نیست.

وی بر ضرورت توجه به کار تیمی و تزریق امیدآفرینی در جامعه با بیان نقاط قوت در کنار نقاط ضعف، تأکید کرد و بیان داشت: باید مخاطب‌شناس باشیم و متناسب با مخاطب در حوزه «جهاد تبیین» فعالیت داشته باشیم و به دنبال برگزاری همایش نباشیم و بر ساختارها متوقف نشویم.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در اولین فرصت در شورای اداری خراسان جنوبی قرارگاه ملی «جهاد تبیین» برای مدیران تشریح و ضمن تعیین وظایف، کارگروه‌ها فعال می‌شود، خاطرنشان کرد: «جهاد تبیین» موضوعی بسیار حیاتی و کلیدی است برای اینکه دچار انحراف و خطا نشویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار