برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در شرکت آب منطقه‌ای قزوین

مراسم سوگواری و عزاداری عاشقان و محبّان حضرت امام حسین (ع) با حضور مدیرعامل، معاونین و جمعی از مدیران و کارکنان شرکت آب منطقه‌ای قزوین در محل نمازخانه این شرکت برگزار شد.
کد خبر: ۶۰۶۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۶ - 26July 2023

برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در شرکت آب منطقه ای قزوینبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، همزمان با هشتم محرم‌الحرام و در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی، مراسم سوگواری و عزاداری عاشقان و محبّان حضرت امام ‌حسین(ع) با حضور مدیرعامل، معاونین و جمعی از مدیران و کارکنان شرکت آب منطقه ای قزوین در محل نمازخانه این شرکت برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین «علی محمدی» دبیر شورای فرهنگی این شرکت اظهار داشت: امام حسین (ع) متعلق به تمام بشریت است و ما امروز باید ادامه دهنده راه و افکارش باشیم. به گفته وی امروزه هیچ عملکردی در طول تاریخ اسلام به اندازه واقعه عاشورا عامل اتحاد و همدلی امت مسلمان نبوده است.

دبیر شورای فرهنگی شرکت آب منطقه ای قزوین پیام امام حسین (ع) در روز عاشورا را منحصر به جمع حاضر ندانست و گفت: آن پیام تاریخی در حقیقت برای همه عالم بشریت از آن روز تا همیشه دوران است و هدف آن پیام اصلاح امت و نرفتن زیر بار زور بود.

در این مراسم و در غم شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت به همراه سایر حاضرین ضمن قرائت زیارت عاشورا به سینه زنی و عزاداری پرداختند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار