مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان تاکید کرد؛

ضرورت تقویت انسجام درونی و هماهنگی بیشتر بین هیئات مذهبی در روز تاسوعا و عاشورای حسینی

حجت الاسلام«حقانی» بر ضرورت تقویت انسجام درونی و هماهنگی بیشتر بین هیئات مذهبی در روز تاسوعا و عاشورای حسینی تاکید کرد و گفت: تلاش کنیم زمینه حضور بیشتر دوستداران اهلبیت(ع)در مراسمات ایام تاسوعا و عاشورای امسال فراهم شود.
کد خبر: ۶۰۶۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۷ - 26July 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان،حجت الاسلام «غلامحسین حقانی» عصر امروز در سومین نشست شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان شهرستان بندرعباس که با دستور کار برنامه ریزی مراسمات تاسوعا و عاشورای حسینی در سالن کنفرانس اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان برگزار شد، ضمن عرض تسلیت این ایام اظهار داشت: بحمدالله شور و حال خاص عجیبی در هیئات مذهبی شهرستان بندرعباس برقرار است و امیدواریم بتوانیم زمینه حضور بیشتر دوستداران اهلبیت(ع)در مراسمات ایام تاسوعا و عاشورای امسال را فراهم کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان عنوان کرد: ماه محرم و عزاداری این ایام باید احیاگر ارزش‌های دینی و اسلامی باشد، بنابراین باید در جهت اجرای هر چه بهتر و باشکوه تر تاسوعا و عاشورای حسینی تلاش کرد.

وی افزود: شیوه و آئین سبکهای عزاداری، نوحه خوانی و تعزیه خوانی مردم ولایتمدار سراسر استان، تنوع قومیت ها و برپائی عزاداری خاص برای اباعبدالله الحسین(ع)در استان هرمزگان از سوی مردم و جوانان بی نظیر است و لازم است همت ویژه‌ای برای تقویت تعظیم شعائر حسینی داشته باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان بر اتحاد و انسجام بیشتر هیئات مذهبی و مداحان در روز تاسوعا و عاشورای حسینی تاکید کرد و افزود: لازم است در راستای تقویت انسجام درونی و هماهنگی بین هیئات مذهبی، هم‌افزایی شبکه‌های هیأت‌های مذهبی استان برای جریان‌سازی در راستای اهداف اسلام ناب و انقلاب اسلامی گامهای اساسی برداشته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار