مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران:

شهدا در تبعیت از امام حسین (ع) به شهادت رسیدند

«کهنسال» گفت: شهدا در تبعیت از سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش در دفاع از اسلام و دین به شهادت رسیدند. 
کد خبر: ۶۰۶۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۸ - 27July 2023

شهدا در تبعیت از امام حسین (ع) به شهادت رسیدند«سعید کهنسال» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری، با اشاره به شهادت مدافع امنیت «رضا شیخی» اظهار داشت: شهدای عزیز ما به ارزش‌ها و آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی ایران وفادار بودند و در تبعیت از سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش در دفاع از اسلام و دین به شهادت رسیدند. 

وی با بیان اینکه این شهدا با شهادت خویش امنیت و آرامش ما را فراهم کردند، افزود: خون پاک و مطهر این شهدای والامقام، ملت ما را قوی‌تر و درخت تنومند انقلاب اسلامی ایران را بالنده‌تر و بارورتر و دشمنان نظام و انقلاب را ناامید و درمانده می‌کند.

این مسئول یادآور شد: شهادت افتخار بزرگی است که نصیب بندگان مخلص خداوند می‌شود، شهدای گرانقدر از جان شیرین خودشان گذشتند تا امروز ما با آسوده خاطر زندگی کنیم.

به گفته این مسئول تا ابد مدیون ایثار و فداکاری و رشادت این عزیزان هستیم و رشادت، غیرت، تعهد و جانفشانی شهیدان والامقام در جهت تأمین امنیت و حفظ تمامیت ارضی ایران اسلامی موجبات فخر و مباهات است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار