رئیس سازمان اورژانس کشور اعلام کرد؛

آمادگی سازمان اورژانس برای خدمت رسانی به عزاداران حسینی

میعادفر از آمادگی نیرو‌های اورژانس برای خدمت رسانی به عزاداران حسینی خبر داد.
کد خبر: ۶۰۶۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹ - 27July 2023

آمادگی سازمان اورژانس برای خدمت رسانی به عزاداران حسینیبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «جعفر میعادفر» رئیس سازمان اورژانس کشور ضمن عرض تسلیت به هموطنان به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان اعلام کرد نیرو‌های اورژانس سراسر کشور در تاسوعا و عاشورای حسینی همراه عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خواهند بود.

میعادفر افزود: امسال نیز مانند سال‌های گذشته نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ با استقرار در مراکز اصلی عزاداری در شهر‌های مختلف سراسر کشور، آماده خدمت رسانی به هموطنان هستند.

رئیس سازمان اورژانس کشور با هشدار نسبت به گرمای هوا به ویژه در مناطق جنوبی کشور از عزاداران حسینی تقاضا کرد برای پیشگیری از ابتلا به گرمازدگی، مایعات به میزان کافی مصرف کنند.

وی همچنین از متولیان برگزاری مراسم در مساجد، تکایا و هیأت‌های مذهبی درخواست کرد به هنگام پذیرایی از میهمانان حضرت سیدالشهدا (ع)، نسبت به رعایت نکات بهداشتی در تهیه و توزیع مواد غذایی و آشامیدنی توجه داشته باشند.

رئیس سازمان اورژانس کشور در پایان با یادآوری این مطلب که عدم دقت در دفع زباله‌ها از جمله ظروف یکبار مصرف می‌تواند چهره نازیبایی به این مراسم معنوی بدهد، از تمامی عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین درخواست کرد با رعایت این نکات، بر غنای مراسم بیفزایند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار