امام جمعه خرمشهر:

دشمنان بدانند که ما همه وجودمان را فدای قرآن و اهل بیت (ع) می‌کنیم

حجت‌الاسلام عادل‌پور گفت: کسانی که از این جنایتکاران حمایت می‌کنند در برابر اسلام آرایش جنگی گرفته‌اند و در مقابل ما قرار دارند و بدانند که ما تمام وجود خود را فدای قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) می‌کنیم.
کد خبر: ۶۰۶۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶ - 28July 2023

دشمنان بدانند که ما همه وجودمان را فدای قرآن و اهل بیت (ع) می‌کنیمبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «محمدجواد عادل‌پور» ظهر امروز در جمع نمازگزاران خرمشهر با تشکر از زحمات علما، هیأت‌های مذهبی، صداوسیما و مردم در احیای شعار دهه اول محرم اظهار داشت: اگر ایثار شهدای کربلا نبود پیام قیام امام حسین (ع) به دست ما نمی‌رسید.

وی ضمن محکومیت ادامه هتک حرمت به قرآن کریم در کشورهای اروپایی گفت: کسانی که از این جنایتکاران حمایت می‌کنند در برابر اسلام آرایش جنگی گرفته‌اند و در مقابل ما قرار دارند و بدانند که ما تمام وجود خود را فدای قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) می‌کنیم.

خطیب جمعه خرمشهر با اشاره به افزایش گرما و بالا رفتن میزان مصرف برق خواستار کنترل و مدیریت و صرفه‌جویی همگانی شد و افزود: با اینکه مصرف برق بالا رفته اما شاهد قطعی برق نیستیم و این نشان می‌دهد دولت کارهای خوبی را در مدیریت تولید برق انجام داده است با این حال در شهرستان خرمشهر انتظار بیشتری داریم تا در برخی مناطق شاهد قطعی برق نباشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار