استاندار مازندران خبر داد؛

برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی در تمام شهر‌های مازندران

«حسینی پور» گفت: با استقرار موکب‌ها در تمام شهر‌های استان مازندران حماسه بزرگ پیاده روی اربعین حسینی برگزار شود. 
کد خبر: ۶۰۶۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳ - 29July 2023

برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی در تمام شهر‌های مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سید محمود حسینی پور» استاندار مازندران امروز در جلسه ستاد اربعین استان که در سالن شماره یک استانداری برگزار شد، با تقدیر از تلاش مواکب حسینی مازندران در دهه اول محرم اظهار داشت: امسال مقدمات حضور موکب‌های مازندرانی مسیر نجف به کربلا در اربعین باید سریعتر انجام شود.

حسینی پور با اشاره به اینکه سال گذشته ۳۵ موکب مازندران در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی حضور داشتند افزود: ۳ موکب در مرز مهران، ۳ موکب در شهر نجف اشرف، ۱۵ موکب در مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا، ۱۳ موکب در کربلا و یک موکب در سامرا پارسال به زائران اربعین حسینی‌خدمت رسانی کردند.

وی گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته برای انتقال ماشین‌های حمل نذورات در مرز‌ها و تأمین کامل تجهیزات و خدمات پزشکی، بر اساس مصوبه جلسه ستاد اربعین استان؛ عاشقان حسینی جامانده از سفر به کربلا نیز امسال از حال و هوای این سفر معنوی بی نصیب نمی‌مانند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در جلسه ستاد اربعین امروز مقرر شد؛ با استقرار موکب‌ها در تمام شهر‌ها حماسه بزرگ پیاده روی اربعین در استان نیز برگزار شود. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار