بخشی از وصیت نامه شهید «شعبان سجادی»:

پشتیبان رهبری باشید و در برابر مفسدین ایستادگی کنید

در فراز‌هایی از وصیت نامه شهید «شعبان سجادی» آمده است: پشتیبان رهبری باشید و از رهبری او اطاعت کنید و دلیرانه در برابر مفسدین و جباران تاریخ با توکل بر خدا ایستادگی کنید که نصرت شما در آن است.
کد خبر: ۶۰۶۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۸ - 31July 2023

پشتیبان رهبری باشید و در برابر مفسدین ایستادگی کنیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، دوران دفاع مقدس گنجینه‌ای ارزشمند برای یادآوری و معرفی رشادت‌های رزمندگان در دفاع از آب و خاک و نوامیس وطن است. تاریخ هیچ‌گاه مجاهدت‌ها، رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را فراموش نخواهد کرد.

‌«شعبان سجادی» فرزند «احمد» سوم فروردین ۱۳۴۶ در روستای طزره از توابع شهرستان دامغان به دنیا آمد و  چهارم دی ۱۳۶۵ در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. مزار وی در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.

فراز‌هایی از وصیت نامه شهید سجادی:

از شما پدر و مادر عزیزم حلالیت می‌طلبم و برای شما از خداوند متعال اجر و شکیبایی خواستارم. پدر و مادر عزیزم! از شما خیلی ممنونم که مرا بزرگ کردید و به جبهه فرستادید که با دشمن خدا و خلق بجنگم. از شما خواهش می‌کنم، اگر به خواست خداوند شهادت نصیبم گردید، برایم گریه نکنید. در عوض از شما می‌خواهم برای سلامتی و طول عمر امام دعا کنید. همیشه به یاد خدا باشید و در راه او قدم بردارید.

بدانید به هر جبهه‌ای که می‌روم، هدفم برچیدن کفر است. همچنین علیه آن‌هایی است که در مقابل اسلام ایستاده‌اند. برادر عزیزم! از تو می‌خواهم دِین خود را نسبت به خالق ادا کنی و بار تکلیفی که بر دوش تو نهاده شده است، به منزل برسانی. اگر چنانچه در طول زندگی برای شما مزاحمت ایجاد کردم، امیدوارم مرا ببخشید و عفو نمایید؛ شاید از گناهانم اندکی کاسته شود.

از شما امت حزب‌الله تقاضا دارم پشتیبان رهبر و از رهبری او اطاعت کنید و دلیرانه در برابر مفسدین و جباران تاریخ با توکل بر خدا ایستادگی کنید که نصرت شما در آن است. از شما می‌خواهم همیشه پشتیبان سرسخت ولایت فقیه و همیشه در پی حق و حقیقت باشید و ذکر و هدفتان فقط برای الله باشد. به خانواده‌های شهدا سر بزنید و به دیدار معلولین و مجروحین بروید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار