ولایتی در تجمع العلماالمسلمین در لبنان:

صدور حکم اعدام شیخ نمر از سوی عربستان محکوم است

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل گفت: اقدام دولت سعودی در ارتباط با صدور احکام غیرعادلانه و غیر منطقی و اعدام برای علما از جمله شیخ نمر محکوم است.
کد خبر: ۶۰۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۴ - 01December 2015

صدور حکم اعدام شیخ نمر از سوی عربستان محکوم است

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، علیاکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بینالملل روز سه شنبه و در پایان سفر به سوریه و لبنان در اجلاس تجمع العلما المسلمین در لبنان با حضور تعدادی از علما شیعه وسنی شرکت و در خصوص موضوعات منطقه و نقشههای شوم دشمنان در حمایت از جریانات افراطی و تکفیری مطالبی را مطرح کرد.

ولایتی در این مراسم با عنایت به ضرورت وحدت میان مسلمانان و توجه به احکام اصیل و ارزشهای والای الهی گفت: نقش علمای دینی و چنین مجموعه ای در معرفی جنایات تروریستها و جریانات افراطی و تکفیری در منطقه بسیار مهم است که به نام دین برعلیه مردم مظلوم و بیگناه حتی از دیگر ادیان به اسم اسلام و دولت اسلامی جنایت میکنند و غربیها هم با علاقه در رسانههای خود این جنایات را برای معرفی چهره ای خشن از اسلام نشان میدهند و از آنان در این جهت حمایت میکنند.

وی تأکید کرد: اقدام دولت سعودی در ارتباط با صدور احکام غیرعادلانه و غیر منطقی و اعدام برای علما و از جمله شیخ نمر محکوم است و باید علما اسلامی این اقدام را محکوم کنند و شیخ نمر هم از بند خلاصی یابد.

در پایان این اجلاس نشان و نماد مرکز تجمع العلما المسلمین در لبنان به ولایتی اهدا شد.
منبع: مهر

نظر شما
پربیننده ها