معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش فارس:

اصلی‌ترین راهبرد دشمنان در جنگ نرم، شبهه افکنی است

«قاسمی» به تعدادی از روش‌های ایجاد شبهه در دانش آموزان و فرهنگیان اشاره کرد و گفت: استفاده از مغالطه یکی از روش‌های ایجاد شبهه است.
کد خبر: ۶۰۷۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۷ - 30July 2023

به گزارش دفاع‌پرس از فارس، «فرشید قاسمی» معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش فارس امروز هشتم مرداد در آیین افتتاح دوره پاسخگویی به شبهات دینی و سیاسی ویژه معلمان درس معارف اسلامی دوره اول متوسطه استان فارس به تعدادی از روش‌های ایجاد شبهه دردانش آموزان وفرهنگیان اشاره کرد و اظهار داشت: استفاده از مغالطه یکی از روش‌های ایجاد شبهه است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: باید توجه داشته باشیم هیچ مطلبی را بدون استناد به منابع معتبر مورد پذیرش قرار ندهیم، تعمیم موارد ناقص یک مجموعه به کل مجموعه از دیگر روش های ایجاد شبهه است.همچنین تصدیق کردن از دیگر روش های ایجاد شبهه است.

قاسمی با اشاره به اینکه دروغگویی یکی دیگر از روش‌های ایجاد شبهه است که امروز مورد استفاده قرار می گیرد ادامه داد: ترور شخصیت یکی دیگر از روش های ایجاد شبهه در جامعه است، هوش مصنوعی از موضوعاتی است که رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید دارند لذا باید به سمت این فناوری نوین حرکت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار