رئیس ستاد عتبات عالیات آذربایجان غربی:

همایش بزرگ فعالان عرصه اربعین در ارومیه برگزار می‌شود

«حسینی» گفت: به منظور آماده سازی بیشتر مواکب، همایش بزرگ فعالان عرصه اربعین و مواکب استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، گیلان وزنجان در ارومیه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۰۷۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸ - 31July 2023

همایش بزرگ فعالان عرصه اربعین در ارومیه برگزار می‌شود

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، «سیدحسن حسینی» رئیس ستاد عتبات عالیات آذربایجان غربی در جلسه کمیته مشارکت‌های مردمی اسکان و تغذیه ستاد اربعین در خوی اظهار داشت: با توجه به سابقه دیرین ارادت مردم خوی به اهل‌بیت علیه السلام تعداد مواکب این شهرستان از ۲ موکب به ۶ موکب افزایش یافته است.

وی گفت: خدمات مواکب از پنجم شهریور تا هجدهم شهریور سال جاری بعد از اربعین از گذرگاه تمرچین به سامرا آغاز می‌شود.

حسینی با بیان اینکه ۸۵ درخواست برای برپایی موکب ثبت شده که تاکنون مجوز ۲۵ موکب صادر شده و مجوز ۳۲ موکب دیگر نیز در دست اقدام است، گفت: تا روز اربعین ۵۷ موکب برای زوار حسینی داخلی و خارجی خدمات کامل ارائه خواهند کرد.

رئیس ستاد عتبات عالیات آذربایجان غربی با بیان اینکه شعار امسال این حرکت عظیم اربعین حسینی «حَیاتنا الحُسین» است، تصریح کرد: به همین منظور با هدف آماده سازی بیشتر مواکب، همایش بزرگ فعالان عرصه اربعین و مواکب استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، گیلان وزنجان در سیزدهم مرداد به میزبانی ارومیه با حضور وزیر کشور و مداحان برجسته و سخنرانی حجت الاسلام «انصاری» برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار