رئیس کمیته امداد عنوان کرد؛

افزایش کمک بلاعوض کمیته امداد برای ساخت مسکن محرومین

بختیاری گفت: طبق تفاهم‌نامه قبلی که با بسیج داشتیم، سرانه هر واحد مسکونی ۵۵ متر بود که کمیته به ازای هر واحد ۶۰ میلیون تومان کمک بلاعوض تخصیص داده بود؛ اما امسال این‌رقم را به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش دادیم.
کد خبر: ۶۰۷۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳ - 31July 2023

افزایش کمک بلاعوض کمیته امداد برای ساخت مسکن محرومین

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «سید مرتضی بختیاری» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) عصر امروز (دوشنبه) در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری این کمیته با سازمان بسیج مستضعفین، اظهار داشت: یکی از اهداف این نظام رسیدگی‌به وضعیت‌محرومان است که در این رابطه بسیج فعالیت‌های بسیار زیادی را در مناطق محروم انجام داده است؛ لذا جا دارد از گروه‌های جهادی بسیج و خیرین تشکر کرد.

بختیاری افزود: این تفاهم‌نامه سه سال قبل در رابطه با ایجاد اشتغال و تشکیل صندوق‌های قرض‌الحسنه منعقد شد که با توجه به تجربه موفق کسب شده طی این مدت مقرر شد، برای کمک به توانمندسازی مردم مناطق محروم، ادامه نهضت کمک‌های مومنانه، بهداشت و درمان و مسکن محرومین تفاهم‌نامه‌ای با بسیج منعقد شود، چون خروجی آن برای نیازمندان خواهد بود.

وی تصریح کرد: طبق تفاهم‌نامه قبلی که با بسیج داشتیم سرانه هر واحد مسکونی ۵۵ متر بود که کمیته به ازای هر واحد ۶۰ میلیون تومان کمک بلاعوض تخصیص داده بود، اما امسال این‌رقم را به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش دادیم؛ البته این فعالیت‌ها یکی از کار‌های ماندگاری است که برای ماندگاری انقلاب خواهد ماند.

بختیاری ادامه داد: طی تفاهم‌نامه‌ای که با بسیج داشتیم طرح اکرام برای یک میلیون حامی بود لذا امیدواریم تفاهم‌نامه جدیدی در همین راستا مجدد با بسیج منعقد کنیم و این در حالی است که از ابتدای محرم امسال تا یازدهم محرم ۷۵ درصد رشد حامی به نسبت سال گذشته داشتیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار