مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان:

یک هزار و ۱۷۰ نفر در مسابقات قرآنی اوقاف زنجان شرکت کردند

حجت‌الاسلام «کرمی» گفت: یک هزار و ۱۷۰ نفر در مسابقات قرآنی اوقاف زنجان شرکت کردند.
کد خبر: ۶۰۷۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵ - 31July 2023

به گزارش دفاع‌پرس از زنجان، حجت‌الاسلام «مختار کرمی» مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات قرآن کریم اوقاف در دو بخش معارف و آوایی روز دوشنبه ۳۰ مردادماه برگزار می‌شود.

وی تعداد شرکت کنندگان مسابقات قرآن کریم در بخش معارف را ۶۴۸ نفر و رشته آوایی را ۵۲۲ نفر اعلام کرد و گفت: این آمار نسبت به شرکت‌کنندگان در مسابقات سال گذشته دو برابر شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه برگزاری مسابقات به صورت دسته‌بندی انجام خواهد شد، اضافه کرد: شرکت‌کنندگان از شهرستان‌های زنجان، سلطانیه، ایجرود و ماهنشان به‌صورت متمرکز در دبیرستان ولیعصر(عج) زنجان آزمون خواهند داد.

وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان از شهرستان خدابنده در بقعه حضرت قیدار نبی (ع) شهر قیدار و شرکت کنندگان از شهرستان ابهر در امامزاده اسماعیل(ع) شهر ابهر آزمون خواهند داد، افزود: شرکت‌کنندگان شهرستان طارم هم در امامزادگان هاشم و عوف (ع) آببر به رقابت خواهند پرداخت.

کرمی با بیان اینکه مسابقات به صورت چهار گزینه ای و همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود، اضافه کرد: برندگان این مرحله به مسابقات استانی راه پیدا خواهند کرد.

چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در چهار بخش آوایی انفرادی، گروهی، معارف عمومی و معارف تخصصی شامل رشته‌های حفظ کل، ۲۰، ۱۰ و پنج جزء، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، دعاخوانی، مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم، ترجمه سوره‌های یس و الرحمن، معارف قرآن کریم، معارف نهج البلاغه و معارف صحیفه سجادیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها