مدیر کل صداوسیمای مرکز همدان تاکید کرد؛

ضرورت سوق دادن تولیدات رسانه‌ای به سمت معرفی شهدا به نسل جوان

«الوندی» گفت: تولیدات رسانه‌ای باید به گونه‌ای باشد که شهدا را به نسل جدید و به خصوص نوجوانان و جوانان معرفی کنیم.
کد خبر: ۶۰۷۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹ - 31July 2023

ضرورت سوق دادن تولیدات رسانه‌ای به سمت معرفی شهدا به نسل جوانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، در راستای دومین کنگره هشت هزار شهید استان همدان جمعی از مسئولان و خبرنگاران استان همدان با خانواده شهدای رسانه از جمله خانواده شهید «حسن سرهادی»، شهیدان «حسن و علی اصغر مرادیان» و شهید «احسان الله تقی پور فرد» دیدار کردند.

«کیوان الوندی» مدیر کل صداوسیمای مرکز همدان در این دیدار‌ها اظهار داشت: مصداق اصلی جهاد تبیین معرفی شهداست که در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی شهدای استان معرفی خواهند شد.

وی افزود: برگزاری دومین کنگره شهدای استان همدان یک باب جدید برای معرفی شهدا در رسانه ملی خواهد بود که به طور مستمر به این موضوع می‌پردازیم.

مدیر کل صداوسیمای مرکز همدان خاطرنشان کرد: تولیدات رسانه‌ای باید به گونه‌ای باشد که شهدا را به نسل جدید و به خصوص نوجوانان و جوانان معرفی کنیم.

وی متذکر شد: همه شهدا خود یک رسانه بوده‌اند. البته برخی از آن‌ها در حوزه رسانه همچون نویسندگی، نقاشی و تصویر برداری و... این حوزه فعالیت داشته‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها