استاندار سمنان خبر داد؛

بهره‌برداری ۱۴۰ طرح اقتصادی، عمرانی و فرهنگی در رزمایش جهادگران فاطمی

«هاشمی» گفت: ۱۴۰ طرح اقتصادی، عمرانی و فرهنگی در رزمایش جهاد گران فاطمی ۳ توسط ۵۶۰ گروه جهادی استان سمنان به بهره‌برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۶۰۷۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵ - 01August 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، «سید محمدرضا هاشمی» استاندار سمنان ‌امروز (سه شنبه) در مراسم افتتاحیه رزمایش جهاد گران فاطمی ۳ که در مصلی امیرالمومنین (ع) سمنان برگزار شد اظهار داشت: تلاش جهادگران و بسیجیان استان سمنان و ولایت پذیری مردم این استان، در سال گذشته در موضوع اغتشاشات، باعث شد تا این استان به استان امنی تبدیل بشود.

وی با اشاره به نقش جهادگران در عرصه های مختلف خدمت رسانی گفت: عبور از تنش آبی و آب رسانی به مناطق محروم، توجه به حوزه فرهنگ و مبارزه با آسیب های فرهنگی در استان سمنان، احیا و احصا واحدهای راکد این استان و ریشه کنی ویروس کرونا در طرح شهید سلیمانی با همت گروه های جهادگران رقم خورد.

هاشمی با بیان اینکه نیاز امروز جامعه کار جهادی است، گفت: ۱۳۰۰ گروه جهادی در استان سمنان فعالیت دارند که امروز ۵۶۰ گروه در این رزمایش شرکت کرده اند که در مدت ده روز، ۱۴۰ طرح اقتصادی، عمرانی و فرهنگی به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار سمنان همچنین با بیان این که تمام تلاش ما در این رزمایش این است که یک تصویر از کار و فرهنگ جهادی را در جامعه نهادینه و الگوسازی کنیم افزود: اقدامات جهادگران بسیجی در مناطق محروم برای محرومیت‌زدایی و خدمت رسانی باعث ایجاد امید در بین مردم می‌شود و تقویت و توسعه حرکت‌های جهادی بسیار مهم و حائز اهمیت است.

بهره برداری۱۴۰ طرح اقتصادی، عمرانی و فرهنگی  در رزمایش جهاد گران فاطمی

بهره برداری۱۴۰ طرح اقتصادی، عمرانی و فرهنگی  در رزمایش جهاد گران فاطمی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار