معاون عمرانی استاندار خوزستان خبر داد؛

هر دهیاری در خوزستان یک موکب برای پذیرایی از زائران اربعین برپا می‌کند

خانچی گفت: در طریق الحسین تمهیدات لازم برای احداث مواکب اربعین در نظر گرفته شده است. امسال برای اولین بار با همکاری دهیاری‌های خوزستان، علاوه بر موکب‌های عتبات عالیات هر دهیاری یک موکب برای پذیرایی و اسکان از زوار برپا می‌کند.
کد خبر: ۶۰۷۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴ - 01August 2023

هر دهیاری در خوزستان یک موکب برای پذیرایی از زائران اربعین برپا می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «محمد خانچی» معاون امور عمرانی استانداری خوزستان امروز در بازدید از پایانه مرزی چذابه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: محور‌های مواصلاتی به دو مرز خوزستان با جدیت در حال ایمن سازی و بهسازی هستند و تا قبل از ماه صفر عملیات عمرانی در این مناطق به پایان خواهد رسید.

وی افزود: در طریق الحسین تمهیدات لازم برای احداث مواکب اربعین در نظر گرفته شده است. امسال برای اولین بار با همکاری دهیاری‌های خوزستان، علاوه بر موکب‌های عتبات عالیات هر دهیاری یک موکب برای پذیرایی و اسکان از زوار برپا می‌کند.

خانچی با اشاره به تقویت پایگاه‌های هلال احمر و اورژانس گفت: برای افزایش خدمات رسانی به زوار با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی خوزستان تمهیدات خوبی در نظر گرفته شده است.

وی همچنین با اشاره به تامین آب آشامیدنی پایدار در مرز‌های خوزستان یادآور شد: مخازن اضطراری در دو پایانه تعبیه شده است.

معاون عمرانی استاندار خوزستان خبر داد: امسال برای اولین بار در محور‌های ورودی مرز‌های خوزستان مجتمع‌های رفاهی و سرویس‌های بهداشتی در حال ساخت است که برای اربعین به زوار خدمات رسانی می‌کنند.

وی افزود: در دو پایانه شلمچه ۶۱۷ و چذابه ۷۵۶ چشمه سرویس بهداشتی ساخته شده که نسبت به قبل افزایش چشمگیری داشته است و در صورت نیاز سرویس‌های سیار نیز به مجموعه‌ها اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار