مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی:

یاد و نام شهدا برای جامعه برکات و برای مسئولان رسالت سنگینی دارد

«بلاغی» گفت: نام و یاد شهیدان در هر کاری برکات فراوانی را به همراه دارد و در عین حال مسئولیتی سنگین را برای متولیان نیز ایجاد می‌کند.
کد خبر: ۶۰۷۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱ - 01August 2023

یاد و نام شهدا برای جامعه برکات و برای مسئولان رسالت سنگینی داردبه گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌ شرقی، «سید محمدحسین بلاغی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، امروز (سه‌شنبه) در نشست کمیته رویدادهای هنری کنگره ملی ۱۰ هزار شهید استان، اظهار داشت: کنگره ۱۰ هزار شهید استان باید زمینه را برای ارتقای شاخص فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و در میان اقشار مختلف مردم فراهم کند.

وی افزود: فعالیت برای شهدا از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و باید به گونه ‌ای برنامه‌ریزی شود تا در پایان برگزاری برنامه‌های مختلف این کنگره، تاثیرگذاری آن در بین اقشار مختلف مردم و گسترش و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت، محسوس و مشهود باشد. لزوم تولید آثار فاخر و ماندگار فرهنگی و هنری با حضور هنرمندان شاخص، در این کنگره بسیار اهمیت دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه کنگره ملی ۱۰ هزار شهید استان رویداد بزرگ و مهمی است، تاکید کرد: ایده‌پردازی، سوژه یابی و خلاقیت باید مهمترین محور در برگزاری برنامه‌های مختص فرهنگ ایثار و شهادت باشد. باید برنامه‌های فرهنگی و هنری این کنگره به متن مردم کشیده شود و به گونه‌‌ای برگزار شود تا همگان از آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها