فرمانده سپاه عاشورا خبر داد؛

ساخت 2500 واجد مسکن ملی توسط بسیج سازندگی

«عباسقلی‌زاده» گفت: در خصوص تامین مسکن ملی نیز تفاهم نامه با شرکت عمران امضا شده که طی آن ساخت بالغ بر 2 هزار و 500 واحد مسکن را بسیج سازندگی با همکاری جهادگران عهده دار شده است.
کد خبر: ۶۰۷۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹ - 01August 2023

لبخند رضایت رهبر انقلاب افتخار جهادگران/ ساخت دوهزار و 500 واجد مسکن ملی توسط بسیج سازندگیبه گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌ شرقی، «اصغر عباسقلی‌زاده» فرمانده سپاه عاشورا امروز در رزمایش جهادگران فاطمی 3 در میدان صبحگاه سپاه عاشورا، اظهار داشت: جهادگران همیشه خالصانه در هر عرصه ای نیاز بوده وارد میدان شده و نقش آفرینی کردند.

وی اجرای رزمایش کمک مومنانه، تهیه بسته های معیشتی، کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، تهیه جهیزیه و دهها کار خیر دیگر را از اقدامات جهادی بسیجیان جهادگر عنوان کرد.

وی به امضای تفاهمنامه با آبفا در راستای جهاد آبرسانی به روستاهای محروم، کمیته امداد و بهزیستی در ساخت مسکن مددجویی، شرکت عمران شهر جدید سهند برای مشارکت در ساخت منازل نهضت ملی مسکن را از دیگر اقدامات بسیج سازندگی و مشارکت جهادگران برشمرد.

سردار عباسقلی زاده اضافه کرد: در راستای ساخت یک هزار واحد مسکن برای نیازمندان بسیج سازندگی تفاهم نامه ای با کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی امضا کرده که تاکنون 400 واحد آن آماده و باقی نیز تا پایان سال به اتمام می رسد.

وی ادامه داد: در راستای آبرسانی به روستاها در حوزه کشاورزی و آب شرب نییز تفاهم نامه‌هایی با آبفا و جهاد کشاورزی امضا شده است که اقدامات خوبی انجام شده و با مشارکت گروه های جهادی 85 درصد پیشرفت داشته است.

سردار عباسقلی زاده گفت: در خصوص تامین مسکن ملی نیز تفاهم نامه با شرکت عمران امضا شده که طی آن ساخت بالغ بر 2 هزار و 500 واحد مسکن را بسیج سازندگی با همکاری جهادگران عهده دار شده است.

رزمایش جهادگران فاطمی 3 صبح امروز با حضور جهادگرات سپاه عاشورا در میدان صبحگاه سپاه آذربایجان شرقی برگزار و در آن از جهادگران نمونه تجلیل شد.

در پایان نیز جهادگران عرصه های مختلف سپاه عاشورا رژه رفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار