استاندار آذربایجان شرقی:

حوصله و توفیق مهم‌ترین مولفه گروه‌های جهادی است

«خرم» گفت: غیر از گروه‌های جهادی کسی حوصله و توفیق انجام کار‌های سخت را ندارد و جهادگران تنها افرادی هستند که می‌توانند برای خدمات رسانی در امور سخت و دشوار ایفاگر باشند.
کد خبر: ۶۰۷۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳ - 01August 2023

حوصله و توفیق مهم ترین مولفه گروه‌های جهادی استبه گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌ شرقی، «عابدین خرم» استاندار آذربایجان‌شرقی، امروز در رزمایش جهادگران فاطمی 3 در میدان صبحگاه سپاه عاشورا، اظهار داشت: انقلاب اسلامی، انقلاب محرومان است نه افراد مرفه بی درد که برای انقلاب زحمت نکشیدند و در کاخ خود آرمیدند.

وی با اشاره به نقش گروه های جهادی در پیروزی انقلاب و تداوم آن ادامه داد: گروه های جهادی پیش از همه تشکل ها موجب پیروزی انقلاب شدند و پس از آن نیز هم در مناطق دور افتاده نقش آفرینی کردند و به کمک شتافتند در کارزار توانستند گفتمان انقلاب را معنا کنند.

خرم به نقش گروه های جهادی در دوران دفاع مقدس و محرومیت زدایی نیز اشاره و بیان کرد: گروه های جهادی هر جا که لازم شد و در  دوران دفاع مقدس نقش آفرینی کردند و دشمن را ناکام گذشتند، جهادسازندگی در دفاع مقدس کاری کرد که عنوان سنگرسازان بی سنگر را گرفتند.

وی اضافه کرد: پی از انحلال جهاد سازندگی نیز برای نقش آفرینی در محرومیت زدایی و خدمات به محرومان، بسیج سازندگی به فرمان رهبر انقلاب تاسیس شد تا جهادگران بتوانند ایفای نقش کنند و جهادگران با همه قرار و نشب ها کار کردند و خود را نشان دادند.

خرم یادآور شد: جهادگران کارهای بزرگی کردند در دورافتاده ترین روستاها در مسایل آموزشی، درسی، پزشکی دانشجوها و جوانان حضور یافته و در خدمت به مردم همیشه در میدان بودند.

رزمایش جهادگران فاطمی 3 صبح امروز با حضور جهادگرات سپاه عاشورا در میدان صبحگاه سپاه آذربایجان شرقی برگزار و در آن از جهادگران نمونه تجلیل شد.

در پایان نیز جهادگران عرصه های مختلف سپاه عاشورا رژه رفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار