مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان خبر داد؛

برگزاری جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس در آبادان

صریحی از برگزاری جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان آبادان در سالن جلسات فرمانداری این شهر خبر داد.
کد خبر: ۶۰۷۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴ - 01August 2023

برگزاری جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس در آبادانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سرهنگ پاسدار «رضا صریحی» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان امروز از برگزاری جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان آبادان در سالن جلسات فرمانداری این شهر خبر داد.

وی با تقدیر از حضور انقلابی مردم آبادان در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آبادان به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور مدیرعامل منطقه آزاد اروند، شهردار آبادان و فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان برگزار شد.

سرهنگ صریحی افزود: مصوبات مطرح شده در جلسه از اولویت‌های حوزه دفاع مقدس در آبادان بودند که امیدواریم با همت و همکاری همه جانبه دستگاه‌های مختلف شاهد انجام همه آن‌ها باشیم.

مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان گفت: تشکیل دبیرخانه ۵ مهر، تهیه برنامه‌های هفته دفاع مقدس از طرف ادارات و سارمان‌های شهرستان، برنامه‌ریزی کامل صدا و سیمای مرکز آبادان جهت پوشش مطلوب رسانه‌ای برنامه‌ها، اعلام آمادگی منطقه آزاد برای هرچه با شکوه تر برگزار کردن مراسم ۵ مهر و نامگذاری ۹ نقطه از شهر به‌نام شهدا و تصویب آن در شورای نامگذاری از جمله مواردی بودند که در جلسه مطرح و به تصویب اعضا حاضر در شورا رسیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار