بازدید سردار «مرادحاجتی» از پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان از پروژه در حال ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان واقع در پارک شهروند اهواز بازدید کرد و در جریان آخرین پیشرفت‌های این پروژه قرار گرفت.
کد خبر: ۶۰۷۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲ - 01August 2023

بازدید سردار «مرادحاجتی» از پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز از پروژه در حال ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان واقع در پارک شهروند اهواز بازدید کرد و در جریان آخرین پیشرفت‌های این پروژه قرار گرفت.

وی در این بازدید ضمن عرض خداقوت به مدیران، ناظران و مهندسین پروژه که در گرمای بالای 50 درجه مشغول خدمت و فعالیت در این کارگاه هستند رهنمودهایی جهت پیشبرد اهداف و ماموریت‌های این طرح مطرح کرد و خواستار سرعت بخشیدن به تکمیل موزه دفاع مقدس استان به جهت اهمیت میزبانی خوزستان از کاروان‌های میلیونی راهیان نور و زائران اربعین حسینی شد.

سردار مرادحاجتی در ادامه در جریان پیشرفت فیزیکی طرح که از سوی پیمانکار ارائه شد قرار گرفت و اظهار داشت: شرایط کار در خوزستان سخت است ولی سخت تر این است که ما شرمنده خانواده معظم شهدا شویم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: هیچ مانعی نباید باعث کندی کار در پروژه شود هر چند توقع و انتظار ما از دستگاه‌های مختلف استان به گونه ای بود که بیش از این پای کار این مرکز مهم ارزشی در پایتخت حماسه و جهاد باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار