معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی:

جهاد تبیین انگیزه و امید را در بین مردم افزایش می‌دهد

سرهنگ گودرزی گفت: جهادتبیین مقدمه و زیرساخت سایر جهادهاست جهاد تبیین انگیزه و امید را در بین مردم افزایش می‌دهد و دشمن را ناامید می‌کند.
کد خبر: ۶۰۷۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵ - 02August 2023

جهاد تبیین انگیزه و امید را در یین مردم افزایش می‌دهدبه گزارش ‌دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ «محمد گودرزی»، معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله سه شنبه در مراسم افتتاحیه رزمایش جهادگران فاطمی سه در خنداب ضمن تسلیت شهادت امام حسین(ع) اظهار داشت: واقعه کربلا حقیقتی است که دو بازده زمانی دارد یکی از ابتدا تا شهادت امام حسین(ع) و یارانش است و مرحله بعد بحث جهاد تبیین است که از زمان شهادت توسط حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) آغاز شد و ادامه دارد.

وی در ادامه بیان کرد: اگر جهاد تبیین توسط ائمه معصومین  اتفاق نمی افتاد شاید امروز اسلامی هم وجود نداشت همان طور که امام خمینی(ره) فرمودند:" این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است." و اکنون شاهد هستیم مسلمانان در حال افزایش و اسلام در همه کشورها خود را نشان می دهد. امروز مقام معظم رهبری به همه ما حکم جهاد داده است جهاد تبیین مقدمه و زیرساخت سایر جهادهاست جهاد تبیین انگیزه و امید را در یین مردم افزایش می‌دهد و دشمن را ناامید می‌کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله تصریح کرد: بیشترین تمرکز دشمن در جنگ شناختی  در بحث ناامید کردن مردم است یعنی نقاط قوت ما را شناسایی کرده و ضعیف جلوه می‌دهد و از طرفی نقاط ضعف ما را پررنگ می‌کند تا به هدف خود که ناامید کردن مردم است برسد ما با جهاد تبیین و اطلاع رسانی عملکرد ها به مردم  باید دشمنان را در این مسیر ناکام بگذاریم.

وی گفت: از جمله کارهای بزرگی در قرارگاه خاتم الانبیا انجام گرفته است این است که دست پیمان کاران خارجی کوتاه شد، فرهنگ غربی برچیده شد، برای مردم شغل ایجاد شد و در حال حاضر  آورده و سود حاصل از آن به قرارگاه محرومیت زدایی تزریق می‌شود تا مشکلات مناطق محروم مرتفع گردد.

گودرزی اظهار کرد: در استان مرکزی ۱۵۰۰ گروه جهادی ۲۹ هزار نفره سازماندهی شده‌اند به ۴۹ روستا آب رسانی شده است، ۱۰۰ واحد مسکونی ساخته شده است، ۳۷ میلیارد تومان برای تعمیرات مساجد و ... هزینه شده است تهیه جهیزیه، کمک مومنانه، لوازم التحریر و پرداخت تسهیلات اشتغال زایی از اقداماتی است که در پروژه محرومیت‌زدایی انجام گرفته است. در هر عرصه ای که مردم حضور پیدا کردند در آن عرصه موفق بودیم در زمبنه محرومیت زدایی، خدمت رسانی، دفاع مقدس و.. همه با حضور مردم بود که موفقیت‌های بزذگی حاصل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها