فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ارتقا درجه جانشین فرمانده سپاه روح‌الله را در پیامی تبریک گفت

سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ارتقا درجه جانشین فرمانده سپاه روح‌الله را در پیامی تبریک گفت
کد خبر: ۶۰۷۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳ - 02August 2023

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ارتقا درجه جانشین فرمانده سپاه روح‌الله را در پیامی تبریک گفتبه گزارش ‌دفاع‌پرس از اراک، سردار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ارتقا درجه جانشین فرمانده سپاه روح‌الله را در پیامی تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:
 
برادر ارجمند، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد رضا عسگری جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی
 
با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدای سلام؛
 
با احترام، افتخار دریافت درجه سرتیپ دومی مصوب فرمانده معظم کل قوا که نشان از تعهد و حسن سوابق خدمتی شما می‌باشد را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
 
صمیمانه از زحمات و تلاش های ارزنده شما در طی این سال های اخیر خصوصا مسئله محرومیت زدایی و حضور میدانی در صحنه های خدمت رسانی، برگزاری موفق کنگره ملی کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی و اجلاسیه های تخصصی، حضور موثر در میدان جهاد تبیین و عرصه های دفاع از ارزش های اسلامی و پاسداری از حریم مقدس ولایت، از شما شخصیتی برجسته و مردمی ساخته و به عنوان یکی از فرماندهان خوشنام سپاه می درخشید، تشکر و قدردانی می کنم.
 
مزید توفیقات و تأییدات روزافزون جنابعالی را برای خدمتگزاری بیشتر، اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تحت توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، امام خامنه‌ای عزیز از درگاه ذات اقدس پروردگار متعال آرزومندم.
 
سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی»
فرمانده سپاه روح الله و دبیر کل کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها