خودسوزی نظامی سابق ارتش رژیم صهیونیستی در شهر «نتانیا»

رسانه‌های عبری زبان از خودسوزی یک نظامی سابق ارتش رژیم صهیونیستی و انتقال وی به بیمارستان خبر دادند.
کد خبر: ۶۰۷۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶ - 02August 2023

خودسوزی نظامی سابق ارتش رژیم صهیونیستی در شهر «نتانیا»به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از آناتولی، رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که یک نظامی سابق ارتش رژیم صهیونیستی در شهر نتانیا واقع در شمال اراضی اشغالی دست به خودسوزی زد.

به دنبال اقدام این نظامی سابق ارتش رژیم صهیونیستی، وی به بیمارستان منتقل شد. مسئولان بیمارستانی که این نظامی سابق به آنجا منتقل شده اعلام کردند که شرایط جسمی وی خطرناک است.

رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که فرد مذکور ۳۳ ساله بوده و به دلیل مخالفت ارتش رژیم صهیونیستی با تأیید معلولیت جنگی وی، دست به خودسوزی زده است.

این نظامی سابق در سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۱ در ارتش رژیم صهیونیستی خدمت کرده و بعد درخواست بررسی معلولیت خود را ارائه داده است، اما مسئولان ارتش اعلام کرده‌اند که او از بیماری ذهنی رنج می‌برد که ربطی به خدمت نظامی اش ندارد.

این در حالیست که رسانه‌های رژیم صهیونیستی بار‌ها به افزایش میزان خودکشی در میان نظامیان صهیونیست در طول خدمت سربازی طی سال گذشته و ثبت سه مورد تنها در یک ماه اشاره کرده‌اند.

افزایش چشمگیر آمار خودکشی در میان نظامیان رژیم صهیونیستی و شیوع اختلالات روانی در میان آن‌ها، نگرانی تل‌آویو را برانگیخته است.

بنا به اعلام رسانه‌های عبری زبان، سه نظامی صهیونیست طی یک ماه، خودکشی کرده‌اند، به همین دلیل رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی دستوراتی را برای برنامه‌ریزی و تمهید به منظور جلوگیری یا محدود کردن این پدیده میان نظامیان صادر کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی، اغلب از انتشار اخبار مربوط به خودکشی نظامیان صهیونیست در هنگام خدمت خودداری می‌کند، زیرا بر این باور است که انتشار چنین اطلاعاتی موجب تشویق نظامیان برای خودکشی خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار