وزیر بهداشت در جمع خبرنگاران:

اعزام بیش از هزار تیم سلامت در ایام اربعین به مرزها و کشور عراق/ ۱۱۲ پزشک متخصص و عمومی در ایام اربعین در محل های مدنظر مستقر هستند

عین‌اللهی گفت: هزار و ۳۵ کادر سلامت در ایام اربعین به منطقه اعزام خواهند شد و ۱۱۲ پزشک متخصص و عمومی در ایام اربعین در محل‌های مدنظر مستقر هستند.
کد خبر: ۶۰۷۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶ - 02August 2023
اعزام بیش از هزار تیم سلامت در ایام اربعین به مرزها و کشور عراق/ ۱۱۲ پزشک متخصص و عمومی در ایام اربعین در محل های مدنظر مستقر هستندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «بهرام عین‌اللهی» وزیر بهداشت صبح امروز (چهارشنبه) در سومین همایش سلامت اربعین که در سالن رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تجربیاتی که در حوزه سلامت در اربعین داریم لذا تمهیداتی لازم برای زائرین در نظر گرفته شده است.
 
عین‌اللهی ادامه داد: ۱۰ بیمارستان مجهز صحرایی و همچنین سه بیمارستان مستقر در پایانه‌های شلمچه، مهران و مرز خسروی در ایام اربعین دایر خواهد شد.
 
وزیر بهداشت افزود: ۳۷۳ آمبولانس، ۵۸ اتوبوس آمبولانس، ۱۲بالگرد، سه فروند هواپیما برای اربعین در نظر گرفته شده و ۱۹۷ بیمارستان شهر‌های مرزی در آماده باش کامل خواهند بود.
 
عین اللهی با بیان اینکه در ایام اربعین هزار و ۳۵ کادر سلامت به منطقه اعزام خواهند شد، افزود: ۱۱۲ پزشک متخصص و عمومی در ایام اربعین در محل‌های مدنظر مستقر هستند.
 
وی خاطرنشان کرد: زائرین اربعین باید آموزش‌های لازم را در جهت سلامت در اربعین فراگیرند و وزارت بهداشت حرکت زائرین را در شب‌ها را توصیه می‌کند.
 
عین اللهی با بیان اینکه استقرار کادر درمان و پزشکی از ۲۷ مرداد در مناطق مد نظر انجام خواهد شد، یادآور شد: زائرین اربعین حتما مایعات فراوانی میل کنند و توصیه‌های بهداشتی درمانی را جدی بگیرند.
 
انتهای پیام/ 271
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار