نماینده ولی فقیه در استان همدان:

شهادت یک انتخاب عاقلانه و عاشقانه است

حجت‌الاسلام «شعبانی» با بیان اینکه شهادت یک انتخاب بزرگ و عاشقانه است، گفت: شهدای سوباشی برای اینکه از جان ملت دفاع کنند یک تصمیم بزرگ می‌گیرند و شهادت را انتخاب می‌کنند.
کد خبر: ۶۰۷۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱ - 02August 2023

شهادت یک انتخاب عاقلانه و عاشقانه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان امروز (چهارشنبه) در سی‌وپنجمین یادواره شهدای سایت رادار سوباشی اظهار داشت: مرگ یک جبر است و هیچ کسی نمی‌تواند از این حقیقت فرار کند؛ اما شهادت یک انتخاب عاقلانه است.

وی با بیان اینکه استقامت و ایستادگی شهدای سوباشی مثال زدنی است، افزود: شهدای سوباشی می‌توانستند رفتن را انتخاب کنند و بروند. اما برای اینکه از جان ملت دفاع کنند یک تصمیم بزرگ می‌گیرند و شهادت را انتخاب می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان خاطرنشان کرد: شهادت یک انتخاب بزرگ و عاشقانه است که اگر در بزنگاه‌های تاریخی آن را انتخاب نکنیم گرفتار خواهیم شد.

وی تصریح کرد: در حادثه عاشورا، خیلی‌ها می‌توانستند انتخاب کنند و با امام حسین (ع) بمانند ولی از شهادت ترسیدند و در کنار جریان یزید که یک جریان باطل بود، ایستادند.

حجت الاسلام شعبانی اضافه کرد: یزید یک جریان انسا‌ن‌کش است که بی‌اخلاقی را در جامعه رواج می‌دهد. جریانی که می‌خواهد بر تمام عالم تسلط پیدا کند و راه مقابله با این جریان پیروی از مکتب عاشورا است.

وی ادامه داد: بعد از عاشورا و در حوادثی همچون قیام مختار هزاران نفر کشته شدند که هیچ فایده و اثری برای خودشان و بشریت نداشتند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان متذکر شد: جامعه‌ای به سعادت می‌ر‌سد که در برابر یزیدیان ایستادگی کند و در بزنگاه‌ها انتخاب درست و عاشقانه همچون شهادت داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار