بازدید رئیس ستادکل ارتش رژیم صهیونیستی از مرزهای شمال

با افزایش ترس محافل نظامی تل‌آویو از فعالیت‌های حزب‌الله لبنان، رئیس ستادکل ارتش رژیم صهیونیستی از مرز‌های شمالی بازدید و وضعیت امنیتی این منطقه را ارزیابی کرد.
کد خبر: ۶۰۷۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵ - 02August 2023

بازدید رئیس ستادکل ارتش رژیم صهیونیستی از مرزهای شمالبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، ارتش رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه، ۲آگوست، اعلام کرد که «هرتزی هالوی» رئیس ستاد کل ارتش اشغالگر به همراه «اوری گوردین»، فرمانده منطقه شمال، از مرز‌های شمالی بازدید کرد.

طبق گزارش پایگاه خبری «شهاب»، در بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی آمده است که هرتزی به همراه دیگر مسؤولان نظامی تل‌آویو، وضعیت امنیتی موجود در این مرز‌ها را ارزیابی کرده است.

براساس این گزارش رسانه‌ای، رئیس ستاد کل ارتش رژیم اشغالگر و فرماندهان همراهش، رویداد‌های اخیر در این مرز‌ها و اقدامات تیپ الجلیل برای خنثی کردن تخلفات منطقه شمال را بررسی کرده‌اند.

تیپ الجلیل یا تیپ۱ جولانی، پیاده‌نظام نیروی زمینی ارتش رژیم صهیونیستی و تابع لشکر ۳۶ زرهی گاش است که در مرز‌های شمالی سرزمین‌های اشغالی مستقر است.

از زمان کشیده‌شدن بحران اعتراضات به طرح تغییرات قضایی در سرزمین‌های اشغالی به ارتش این رژیم، محافل نظامی و مقامات امنیتی تل‌آویو بار‌ها نسبت به حضور و فعالیت‌های جنبش حزب‌الله لبنان در مرز‌های شمالی هشدار داده‌اند.

با افزایش نگرانی‌ها درخصوص درگیری نظامی بین ارتش رژیم صهیونیستی و نیرو‌های مقاومت لبنان، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر تل‌آویو روز یکشنبه با برگزاری جلسه‌ای درباره حزب‌الله، وضعیت امنیتی در شمال فلسطین اشغالی را ارزیابی کرد.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت» درباره خروجی این نشست با حضور هالوی و «یوآو گالانت»، وزیر جنگ، گزارش داده بود: مقامات امنیتی تل‌آویو گفته‌اند که خواهان رویارویی در جبهه شمال نیستند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار