فرمانده انتظامی استان کرمان خبر داد؛

شهادت مأمور انتظامی در شهرستان جیرفت

سردار «فرشید» از شهادت شهید مدافع امنیت سرهنگ میلاد آزاد داور، مامور انتظامی شهرستان جیرفت، در درگیری با قاچاقچیان خبر داد.
کد خبر: ۶۰۷۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۲ - 02August 2023

شهادت مأمور انتظامی در شهرستان جیرفت

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سردار «ناصر فرشید» فرمانده انتظامی استان کرمان عصر امروز در جمع خبرنگاران از شهادت مامور انتظامی شهرستان جیرفت، در درگیری با قاچاقچیان خبر داد و اظهار داشت: روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان جیرفت با هماهنگی مراجع قضایی و در اجرای طرح امنیت محله محور، با قاچاقچیان در محور دلفارد به جیرفت درگیر شدند.

وی افزود: در این درگیری و بر اثر لغزندگی ناشی از پاشیدن مواد سوختی از سوی قاچاقچیان و سانحه تصادف خودرو، دو تن از  همرزمان از ناحیه سر و کتف مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه متهمان  دخیل در این درگیری، پس از وقوع حادثه دستگیر شدند، گفت: متاسفانه ساعاتی پیش یکی از همرزمانمان، شهید "میلاد آزاد داور" در بیمارستان به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

لازم به ذکر است مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مدافع امنیت سرهنگ میلاد آزاد داور امشب در ستاد انتظامی شهرستان جیرفت با حضور خانواده و کارکنان انتظامی شهرستان جیرفت برگزار و مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید مدافع امنیت فردا در جیرفت برگزار خواهد شد.

آیین تشییع پیکر مطهر شهید مدافع امنیت سرهنگ میلاد آزاد داور فردا چهارشنبه 12 مرداد ماه ساعت 8 صبح، از چهارراه سینما آغاز و پیکر مطهر این شهید بزرگوار به سمت چهار راه فرمانداری تشییع و پس از آن در زادگاهش روستای چینه آرام خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار